آخرین خبرهاتدبیر ورزشیفوری

ملوان به تیم قعر جدول هم باخت/ پورغلامی برکنار شد/ بازگشت پژمان نوری به تیم

شهرداری ماهشهر

از  هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم قعر جدولی شهرداری ماهشهر از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در استادیوم شهدای ماهشهر میزبان ملوان بندر انزلی که در پایان با پیروزی دو بر یک به پیروزی رسید و ملوان به انتهای جدول سقوط کرد.

شهریار مغانلو در دقیقه ۶ از روی نقطه پنالتی برای ملوان گلزنی کرد و نیمه اول با برتری یک بر صفر شاگردان فرهاد پورغلامی در خانه شهرداری ماهشهر به پایان رسید.
اما شهرداری ماهشهر در نیمه دوم نمایش بهتری ارائه داد و در دقیقه ۵۶ توسط ایمان موسوی به گل رسید و چهار دقیقه بعد هم محمد پورسواری با شوت پای چپ از روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه موفق به گلزنی شد تا در نهایت شاگردان مهابادی به پیروزی ۲ بر یک مقابل ملوان دست پیدا کنند.
شهرداری ماهشهر که در ۶ مسابقه اخیرش دو تساوی و چهار شکست داشت، امروز موفق شد نخستین پیروزی فصل را برابر ملوان جشن بگیرد و با فرار از پایین جدول به رده چهاردهم صعود کند و ملوان با ۳ امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.
در پایان این بازی مدیرعامل باشگاه ملوان اعلام کرد فرهاد پورغلامی از سرمربیگری باشگاه برکنار شده است و تمرینات جدید این تیم با حضور پژمان نوری از روز پنجشنبه آغاز می شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا