آخرین خبرهااستان هااسلایدرتدبیر ورزشی

با حضور ۵۰ ورزشکار از ۱۱ کشور ؛ آغاز سومین مرحله تور جهانی والیبال ساحلی کاسپین در منطقه آزاد انزلی

والیبال ساحلی

 سومین مرحله تور جهانی والیبال ساحلی کاسپین در منطقه آزاد انزلی با حضور بیش از ۵۰ ورزشکار از ۱۱ کشور در در مجموعه ورزشی های ساحلی سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی آغاز شد و تا ۲۷ مهر ماه ادامه دارد.

فریدون الهامی مسئول کمیته والیبال ساحلی کشور در حاشیه این مسابقات با اشاره به اینکه در تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی کاسپین، تیمهایی ازکشورهای اسلوونی، سوئد، نروژ، چک، ایتالیا، مالزی، عمان، تایلند، لهستان، روسیه، قزاقستان و ایران حضور دارند، خاطر نشان کرد: از ایران ۸ تیم در این تور حضور دارند و کشور‌های قزاقستان، چک، تایلند و عمان نیز با دو تیم شرکت کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه این تور از سطح بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: این مسابقات دارای امتیازات ویژه ای است که برای حضور ورزشکاران برتر در المپیک محاسبه می شود و هر تیمی که بتواند در این تور بیشترین امتیاز کسب کند از شانس بیشتری برای حضور در المپیک برخوردار است و داورانی که در این مسابقات سوت می زنند نیز شانس قضاوت در بازی های جهانی را می توانند پیدا کنند.

الهامی با بیان اینکه این تور در دو جدول اصلی و مقدماتی در حال برگزاری است، افزود: ۱۳ تیم در دور مقدماتی تورجهانی والیبال ساحلی کاسپین کاپ منطقه آزاد انزلی با هم رقابت می‌کنند که ۶ تیم صعود کننده در این دور به همراه ۱۰ تیم که در جدول اصلی قرار دارند به مصاف هم می‌روند.

گفتنی است در دور اول تور جهانی والیبال ساحلی تیم جوانان ایران – قزاقستان۴، ایران۹ – روسیه / ایران۱۰- چک / نروژ – اسلوونی۲ و نوجوانان ایران – ایران۸ با هم رقابت کردند و تیم های جمهوری چک ، قزاقستان ۳ ، تایلند ۱ و ۳ ،روسیه و ایران با ترکیب شوشتری و نیکفر به جدول اصلی صعود کردند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا