آخرین خبرهااستان ها

تاکید استاندار گیلان بر لزوم توجه به نقاط حادثه آفرین و آب بندان ها

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم هم افزایی تمامی دستگاه های متولی در امر ساماندهی آب بندان ها تصریح کرد: صیانت از حقوق شهروندان و جلوگیری از تخریب ابنیه و تاسیسات نیازمند توجه به نقاط حادثه آفرین است.

تدبیرشرق/دکتر مصطفی سالاری در جلسه کمیته فنی و تخصصی شورای معادن استان که به منظور تصویب ضوابط ساماندهی آب بندان ها در دفتر کار ایشان برگزار شد اظهار داشت: اولویت نخست برای مدیریت و مهار آب های روان ، افزایش ظرفیت حجم ذخیره سازی جهت تأمین مصارف کشاورزی و تقویت منابع آبهای زیرزمینی است.

وی با بیان اینکه لایروبی، دیواره سازی و سردهنه سازی آب بندان ها علاوه بر مصارف کشاورزی می تواند مصارف دیگری نیز داشته باشد،افزود: فعالیت در حوزه های گردشگری، آبزی پروری، ورزش های آبی، پرورش پرندگان، آبزی پروری و اشتغال از نمونه های قابل اجرا در جریان ساماندهی به انهار و آب بندان ها به شمار می آید.

سالاری با تاکید بر لزوم هم افزایی تمامی دستگاه های متولی در این امر تصریح کرد: صیانت از حقوق شهروندان و جلوگیری از تخریب ابنیه و تاسیسات نیازمند توجه به نقاط حادثه آفرین است.

نماینده عالی دولت در پایان به بررسی و ارائه پیشنهاد درخصوص شیوه نامه اجرایی ساماندهی آب بندان ها با اعضاء کارگروه پرداخت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا