آخرین خبرهااستان ها

تعیین هیأت رییسه جدید شورای منطقه گیلان حزب اتحاد ملت

تدبیرشرق/با پایان یافتن مدت دوساله عضویت اعضای شورای منطقه گیلان حزب اتحاد ملت و در نخستین جلسه رسمی این شورا در دوره جدید، پس از ابلاغ احکام دبیرکل حزب به اعضا توسط محسن باقری چناری، رییس کمیته امور مناطق حزب اتحاد ملت، مطابق اساسنامه و آیین‌نامه اجرایی مناطق حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، انتخابات هیأت رییسه دوره جدید برگزار و رییس، نایب رییس و دبیر شورای منطقه گیلان برای مدت دو سال انتخاب شدند.

در این جلسه، مهندس محسن باقری چناری، با توجه به فعالیت همزمان در ارکان مختلف مرکری حزب در تهران، به رغم اصرار اعضاء از نامزدی برای تصدی ریاست شورای منطقه امتناع کرد و سرانجام پس از بحث و طرح دیدگاه‌های اعضا، انتخابات هیأت رییسه شورای منطقه گیلان حزب اتحاد ملت برگزار شد و آقایان عبدالرضا ابراهیمی به سمت رییس، رضا صادقی به عنوان نایب‌رییس و محمد سعیدزاده به سمت دبیر شورای منطقه گیلان حزب اتحاد ملت ایران اسلامی برای مدت دو سال انتخاب شدند.

گفتنی است که انتخاب رؤسا و مسئولین کمیته‌ها و دوایر اجرایی شورای منطقه گیلان به جلسه آینده حزب موکول شد. همچنین نمایندگان دارای حق رأی منطقه گیلان در کنگره آینده حزب اتحاد ملت ایران اسلامی -که ۲۵ آبان‌ماه در تهران برگزار می‌شود- طی هفته آینده و در نشستی با حضور نمایندگان حوزه‌های شهرستانی حزب در استان گیلان انتخاب خواهند شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا