آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغفوری

خبری که پرسپولیسی‌ها را به حضور در فینال آسیا امیدوار می‌کند

باشگاه السد مشکلات فراوانی را این روزها تجربه می کند که مهمترین آن عدم حضور ۱۰ بازیکن مطرح این تیم در تمرینات باشگاه است.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روزنامه الرایه؛ اوسوالدو فریرا، سرمربی تیم فوتبال السد، در آستانه رویارویی بزرگ با رقیب سنتی با لشگری از بازیکنان غایب و مصدوم برای جنگ با الریان استارت زد.

دعوت از ۸ بازیکن این تیم به اردوی تیم ملی قطر و سفر به ازبکستان برای حضور در تورنمنت چهارجانبه تاشکند در کنار سفر بونجاح به مراکش و لی وو یونگ به سئول برای همراهی کره جنوبی باعث شد تا ۱۰ ملی پوش نزدیک به دو هفته از تمرینات دور باشند. این تعداد غایب کم بود نفراتی مثل ابراهیم ماجد، ژاوی هرناندز، مشعل برشام و … نیز به دلیل مصدومیت نتوانستند در تمرینات حاضر شوند تا عملا السدی ها با ۵ تا ۶ بازیکن بزرگسال و بازیکنان امید تمرینات خود را استارت بزنند.

السد که دیروز با موافقت کمیته برگزار کننده لیگ ستارگان قبل از سفر به تهران مصاف با الدحیل نخواهد داشت بعد از وقفه بازی‌ها به خاطر اردوهای ملی باید در جنگ حیثیتی و سرنوشت ساز به مصاف الریان برود از همین رو مشخص نیست مصدومان همین طور ملی پوشان این تیم برای این بازی که یک هفته قبل از مصاف با پرسپولیس در تهران خواهد بود چه شرایطی داشته باشند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا