آخرین خبرهااستان هااسلایدرفوری

با پیگیری معاون بازنشسته گیلانی وزارت راه؛ آیا پدرام مدیرکل آتی راه و شهرسازی گیلان می شود؟

معاون پارلمانی وهماهنگی

 شنیده می شود علیرضا محفوظی معاون پارلمانی وهماهنگی استان‌های وزارت راه و شهرسازی در تلاش است که ماکان پدرام را به سمت مدیرکلی راه و شهرسازی گیلان منصوب کند.
محفوظی پسرعموی آیت الله محفوظی واصالتا شرق گیلانی است.وی جز معاونینی از وزارت راه و شهرسازی است که با اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان به ناچار باید با این وزارتخانه خداحافظی کند.
ظاهرا محفوظی علاقه مند است تا بعد از بازنشستگی خود، به  مدیرکل راه و شهرسازی گیلان نزدیک باشد و از این جهت با مذاکره با بسیاری از نمایندگان گیلان در حمایت از پدرام بر آمده است.

گفتنی است ماکان پدرام اصالتا شرق گیلانی و بزرگ شده تهران،فارغ التحصیل کارشناسی ارشد است و در سوابق خود ریاست حوزه نظارت و کنترل راه و شهرسازی گیلان، ریاست حوزه راه‌سازی اداره کل راه و شهرسازی گیلان،نمایندگی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و مجری پروژه راه‌آهن رشت- قزوین را در کارنامه دارد.
طی سالهای گذشته ضعف و عدم اجرای به موقع بسیاری از پروژه های عمرانی گیلان همچون مشکلات زیرساخت پل ورودی فومن، پل امام زاده هاشم، نقایص کمربندی لنگرود، عدم اجرای پل میدان گیل لاهیجان و مشکلات زیاد اتمام پروژه راه آهن و آزاد راه قزوین رشت موجب نارضایتی مردم و نمایندگان گیلان گردیده است. به طوریکه گیلان را می توان استان پروژه های ناتمام ملقب کرد. آن هم در حالی که شخصیت منتفذی چون علی رضا محفوظی سالهاست در معاوت پارلمانی وزارت راه وجود دارد که می توانست در این مسائل به زادگاه خود کمک های بیشتری کند. اما ظاهرا علاقه جهت انتصاب مدیران بیشتر در وی دیده می شود. به طوریکه گفته می شود ردپایش در انتصاب بسیاری از مدیران به چشم می آید.

حال باید دید با توجه به عدم اشراف و تجربه پدرام در مباحث شهرسازی، نمایندگان گیلان حاضر خواهند شد تا آخرین تیر کمان مدیریتی محفوظی قبل از بازنشستگی اش را برای گیلان به جان بخرند یا خیر؟!

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا