آخرین خبرهااستان ها

میزان بارش باران در استان گیلان به ۱۸۰ میلی‌متر رسید

معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت:‌ بارندگی بیشتر در مناطق جلگه‌ای استان در جریان بوده و تاکنون بالغ بر ۱۸۰ میلی‌متر باران در شهرستان‌های جلگه‌ای باریده است.

تدبیرشرق/کاظم یوسفی در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ در حال حاضر و با تقویت سامانه بارشی در اقصی نقاط گیلان شهرستان‌های واقع در مناطق شرقی استان به‌ویژه رودسر با بارش شدید باران مواجه هستند.

معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان عنوان کرد:‌ بر اساس گزارشات واصله از سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران مستقر در فرمانداری‌های مناطق مختلف گیلان در حال حاضر شهرستان رودسر شاهد بارش شدید باران است.

یوسفی در مورد میزان بارش باران خاطرنشان کرد:‌ طبق اطلاعات رسیده به مرکز ستاد بحران استانداری گیلان بارندگی بیشتر در مناطق واقع در جلگه استان در جریان بوده و تاکنون بالغ بر ۱۸۰ میلی‌متر باران در شهرستان‌های جلگه‌ای باریده است.

وی با اعلام اینکه تمام دستگاه‌های خدماتی آماده مقابله با هرگونه بحران هستند بیان داشت: در روزهای گذشته و با برگزاری جلسات مدیریت بحران در تمام فرمانداری‌های استان گیلان وظایف هر کدام از دستگاه‌ها به آنان اعلام شده است.

معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان تصریح کرد:‌ در حال رایزنی با ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها به‌ویژه در مناطق شرقی گیلان هستیم که در صورت تشدید شرایط جوی نسبت به ارائه خدمات لازم توسط دستگاه‌های عمرانی و خدماتی اقدام شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا