آخرین خبرهااستان ها

آماده باش کامل واحد های خدمات رسان شهرداری رشت در مواجه با بحران های احتمالی

تدبیرشرق/ستاد بحران شهرداری رشت به منظور مقابله با بروز هر گونه بحران و خطرات احتمالی تشکیل و با شرح وظایف و تقسیم برنامه ها و تاکید بر آماده باش کامل تمامی سازمانها و نیروها در تلاشیم تا در صورت بروز بحران های احتمالی، خطری شهروندان را مورد تهدید قرار نداده و هیچ مشکلی در زندگی روزمره شهروندان ایجاد نشود.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر آماده باش کامل تمامی واحدها و نیروهای خدمات رسان شهرداری رشت به منظور مقابله با بروز هر گونه بحران و خطرات احتمالی در راستای بارش های سیل آسای پایان هفته جاری اظهار کرد: با توجه به اخطار هواشناسی در گیلان در پایان هفته جاری توده هوای سرد و ناپایدار فعالیت خود را منطقه آغاز می کند.

فاطمه شیرزاد افزود: ستاد بحران شهرداری رشت به منظور مقابله با بروز هر گونه بحران و خطرات احتمالی تشکیل و با شرح وظایف و تقسیم برنامه ها و تاکید بر آماده باش کامل تمامی سازمانها و نیروها در تلاشیم تا در صورت بروز بحران های احتمالی، خطری شهروندان را مورد تهدید قرار نداده و هیچ مشکلی در زندگی روزمره شهروندان ایجاد نشود.

وی به احتمال آبگرفتگی سطح معابر در رشت اشاره کرد و گفت: احتمالا با بارش های شدید پائیزی امکان بروز این اتفاق وجود داشته و در این راستا تاکیدات لازم به واحدهایی از جمله معاونت خدمات شهری، سازمان عمران و غیره در شهرداری رشت انجام شده و شهروندان در صورت بروز چنین مشکلاتی می توانند مراتب را از طریق تلفن های گویای ۱۳۷ شهرداری رشت و ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع رسانی کرده تا نیروهای شهرداری در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

شیرزاد با اشاره هرس شاخ و برگ های اضافی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت بیان کرد: یقینا با بارش های شدید و وقوع رعد و برق احتمال ریزش شدید شاخ و برگ ها و شکسته شدن درختان قوت گرفته و در این راستا تمهیدات لازم توسط سازمان مربوطه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شهروندان رشت نگران بارندگی های شدید آخر هفته نباشند افزود: سازمان عمران، معاونت خدمات شهری، سازمان آتش نشانی، سازمان پسماند، فضای سبز و غیره در آماده باش کامل جهت پیشگیری و مقابله با بحران های احتمالی ناشی از باران های شدید و سیل آسای پائیزی هستند.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا به حضور پررنگ نیروهای پاکبان و فضای سبز شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: این افراد همواره نقش های موثری در کاهش و رفع مشکلات این چنینی بر عهده داشته و انتظار دارم البسه و غذای مناسب به منظور خدمات رسانی طی روزهای بارانی پایان هفته در اختیار این نیروهای زحمتکش توسط پیمانکاران مربوطه قرار داده شده و این مهم توسط کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا رصد می شود.

شیرزاد به اهمیت نقش دیگر دستگاه های خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز و غیره در چنین شرایطی اشاره کرد و گفت: امیدوارم با تعامل مناسب و پاسخگویی به تماس های مردمی مشکلی طی چند روز بارانی برای شهروندان ایجاد نشود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا