آخرین خبرهااستان ها

انتخاب شهردار رشت؛ دوپینگی برای شهردار لاهیجان

تدبیرشرق/همزمان با رونمایی از ۱۵ گزینه تصدی بر شهرداری رشت، رسانه ها به انتشار اخباری در خصوص سوابق و عملکرد گزینه های مطرح شده پرداختن.مسعود کاظمی شهردار فعلی لاهیجان که عملکرد مثبتی را از ز مان روی کار آمدن در شهرداری لاهیجان از خود به نمایش گذاشته است یکی از ۱۵ گزینه مطرح شده در این لیست بود.

طرح نام کاظمی اما با واکنش  اعضای شورای شهر لاهیجان همراه شد چنانکه تمیزکار، عضو شورای شهر لاهیجان حضور نام کاظمی در این لیست را در حد یک گمانه زنی دانست و افزود بی تردید شهردار لاهیجان دل در گرو اعتلای این شهر دارد.

برای  رییس اسبق شورای شهر رشت که حالا در قامت شهردار لاهیجان به ارائه خدمت می پردازد همین طرح نام هم می تواند نوعی برد سیاسی  محسوب گردد چرا که پیامی واضح برای شورانشینان لاهیجان ارسال می کند و آن هم این است که شهردار منتخبشان از حداقل پایگاه رای در بین شورانشینان رشتی برخوردار است.

این موضوع می تواند برای شهردار پر تلاش لاهیجان بسیار ارزشمند باشد چرا که شنیده ها از شهرداری لاهیجان در روزهای اخیر حکایت از نارضایتی برخی از اعضای شورای این شهر از مسعود کاظمی داشته است ریشه این نارضایتی هم البته نه در عملکرد کاظمی بلکه در حرف و حدیث هایی در خصوص به کارگیری برخی مشاوران نهفته است.

به نظر می رسد طرح نام کاظمی بعنوان یکی از گزینه های محتمل تصدی بر شهرداری رشت حتی اگر ساخته و پرداخته هنرمندی همان مشاور هم باشد برای کاظمی دوست داشتنی و پر تلاش دوپینگی سیاسی محسوب خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا