آخرین خبرهااستان ها

علی رغم اختلاف نظرها در سالهای اخیر هرگز سابقه رفاقت ها و دوستی هایمان فراموش نخواهد شد

تدبیرشرق/در پی درگذشت مصطفی رضازاده، ورزشکار نامی استان گیلان، مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان طی پیامی این ضایعه را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

‎به نام خدا
‎همانا ما از خداییم و به سوی او بازمیگردیم

‎خبر ضایعه درگذشت ناگهانی یار دیرین، مصطفی رضازاده عمیقا قلبم را جریحه دار کرده و آگاهم فراق او خاصه برای فرزندانش جانکاه است.

‎می دانم که او همواره برای ورزش و اعتلای آن گام بر می داشت و دست کم به زعم خویش تلاشش در این راستا بود. از این جهت همیشه انسان قابل احترامی به نظر می رسید. همت وی برای پرورش قهرمانان خاصه در استان گیلان از یادها نخواهد رفت.

‎علی رغم اختلاف نظرها در سالهای اخیر هرگز سابقه رفاقت ها و دوستی هایمان فراموش نخواهد شد و این همراه ایام کهن را در جان زنده نگاه خواهم داشت.

‎اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم رضازاده و جامعه ورزش استان گیلان، برای آن عزیز از دست رفته آرزوی غفران الهی از درگاه حق تعالی و صبر برای بازماندگان دارم.

مسعود رهنما
عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته

گفتنی است سید مصطفی رضازاده مدیر باشگاه عقاب المپیک رشت که سابقه سرمربیگری در تیم های موی تای و کیک بوکسینگ کشور را داشت، بر اثر حادثه تصادف در جاده رشت تهران دارفانی را وداع گفت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا