آخرین خبرهااستان ها

ورود وزیر سابق راه و شهرسازی و استاندار سابق احمدی نژاد به گیلان

تدبیرشرق/ساعتی پیش علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی دولت احمدی نژاد به همراه برادر خود اکبر نیکزاد استاندار سابق اردبیل به فرودگاه رشت وارد شدند.
گفتنی است طی روزهای گذشته و در پی داغ شدن مشاجرات انتخاب شهردار رشت،از اکبر نیکزاد نیز بعنوان گزینه شهرداری رشت نام برده شده است.
وزیر سابق راه و شهر سازی و برادر کاندیدای مذکور پیش از این به دلیل مراودات با برخی از بزرگان استان و پروژه های عمرانی بارها به گیلان سفر کرده است و باید دید تقارن سفر اخیر این دوبرادر با جلسه غیر علنی امروز شورای شهر رشت با محوریت انتخاب شهردار بصورت تصادفی بوده و یا با توجه به نفوذ وزیر سابق در گیلان مهر تایید بر شنیده ها از کاندیداتوری استاندار سابق اردبیل برای شهرداری رشت است و آیا شورای شهر رشت مجددا گزینه ای غیر بومی اما مقتدر را بر گزینه های بومی این شهر ترجیح خواهد داد؟

اکبر نیکزاد متولد ۱۳۴۸ در روستای ثمرین اردبیل و استاندار سابق این استان در دوره احمدی نژاد است که برادر کوچک علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی دولت احمدی نژاد و در اصل مشاور وی می‌باشد.
وی یکی از فعالان انتخابات دور نهم و دهم ریاست جمهوری بوده است. در کارنامه وی ریاست بنیاد مسکن اراک، شهرداری اردبیل ، معاون استاندار قزوین، استانداری کهکیلویه و بویر احمد به چشم میخورد.

وی در انتخابات دوره دهم مجلس از اردبیل کاندید شد ولی نتوانست در این زورآزمایی سیاسی موفق شود .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا