آخرین خبرهااستان ها

مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان منصوب شد

احمد پری پور به سمت مدیرکل جدید دیوان محاسبات گیلان منصوب شد.

تدبیرشرق/صبح امروز دکتر مصطفی سالاری با دکتر صادق منتی‌نژاد معاون حقوقی، مجلس و تفریغ دیوان محاسبات دیدار کرد.

در این دیدار که با هدف معرفی مدیرکل جدید دیوان محاسبات گیلان صورت گرفت، منتی نژاد گیلان را استانی امن در حوزه جرایم اقتصادی خواند و اظهار داشت: در سالهای اخیر مدیریت موفق دیوان محاسبات گیلان از جرایم اقتصادی به میزان مطلوبی جلوگیری کرده است.

وی با بیان اینکه تعامل سازنده و بهره گیری از دانش افراد متخصص می تواند در پیشبرد اهداف کلان اقتصادی و وظایف محوله از سوی دیوان محاسبات بسیار موثر باشد، بر لزوم اجرای اقدامات پیشگیرانه در حوزه جرم تاکید کرد.

منتی نژاد کیفی سازی فعالیت ها و یافتن راهکاری برای خلاء های قانونی را ضرورتی در مسیر اعتلای کشور دانست و با اشاره به توانمندی های احمد پری پور ایشان را به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات گیلان معرفی و از زحمات احمدی در دوران مدیریت این اداره کل در گیلان تقدیر کرد.

در ادامه دکتر سالاری با تقدیر از زحمات ایوب احمدی در دوران خدمتی ایشان در گیلان اظهار داشت: انضباط مالی و تمکین بر قانون نقش مهمی در مدیریت موفق دیوان محاسبات دارد.

وی با اشاره به نقش اقدامات پیشگیرانه و آموزش های لازم در لایه های مختلف اجتماعی تصریح کرد: فرهنگسازی و آگاهی بخشی عمومی می تواند میزان وقوع جرم و ناهنجاری های اقتصادی را به حداقل برساند.

نماینده عالی دولت در گیلان بیان داشت: وظایف نظارتی مسئولیتی سنگین است که امنیت جامعه را تحت شعاع قرار می دهد، لذا توجه به اجرای صحیح آن یک ضرورت به شمار می آید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا