آخرین خبرهااستان ها

لزوم بهره گیری از ظرفیت کشاورزی در جهت ایجاد اشتغال و بهبود معیشت

تدبیرشرق/فرماندار شهرستان رشت در دیدار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و رؤسای بخش های تابعه ، با تاکید بر لزوم اولویت قراردادن اعطای تسهیلات به کشاورزان، خواستار توجه و اهتمام بیش از پیش مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان در بهره گیری از ظرفیت موجود در جهت ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشت مردم شد.

دکتر میرشمس مومنی زاده در این نشست که صبح امروز در محل ساختمان فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: نقش مجموعه جهاد کشاورزی، نقشی پراهمیت است که باید در خصوص ارتقای عملکرد آن بیش ازپیش اهتمام گردد .
وی با اشاره به بالا بودن سطح زیر کشت محصولات کشاورزی در استان، توسعه کشاورزی را رکن مهم و تاثیرگذار بر توسعه اقتصادی استان و موثر بر معیشت و اقتصاد خانوار گیلانی دانست.
نماینده عالی دولت در مرکز استان، با تاکید بر لزوم اولویت قراردادن اعطای تسهیلات به کشاورزان، خواستار توجه و اهتمام بیش از پیش مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان در بهره گیری از ظرفیت موجود در جهت ایجاد اشتغال و افزایش درآمد و بهبود وضعیت معیشت مردم شد.
میرشمس مومنی زاده به راه اندازی میز خدمت در مراکز وکانونهای جمعیتی در سراسر شهرستان جهت انجام فعالیت های ترویجی – آموزشی اشاره و تاکید کرد: ضرورت دارد جدیت بیشتری دراین خصوص صورت گیرد.
وی توجه به زیرساخت های کشاورزی در شهرستان نظیر لایروبی، آماده سازی تاسیسات، تجهیزات و امکانات مربوط به این حوزه، تجهیزونوسازی ولاینینگ را مهم قلمداد و تاکید کرد: باید برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گیرد.
فرماندار رشت در بخش دیگری از سخنانش از تشکیل منظم جلسه شورای کشاورزی شهرستان خبر داد و گفت: باید به نحوی برنامه ریزی کنیم که در طول سال زراعی، ضمن کاهش مشکلات و خسارات کشاورزان، بهره وری لازم به نفع مردم و کشاورزان حاصل اید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا