آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

اولین سه امتیاز در نخستین دیدار خانگی داماش شهر باران

داماش گیلان در نخستین دیدار خانگی خود در لیگ دو به پیروزی دست یافت.

تدبیرشرق/داماش عصر شنبه در چهارچوب هفته چهارم لیگ دو در دومین دیدار خود در فصل جدید میزبان مس نوین کرمان بود و در نهایت توانست این تیم را با یک گل از پیش رو بردارد و چهار امتیازی شد.

تک گل این بازی را علی آل کثیر مهاجم تعویضی داماشی ها در دقیقه ۷۵ به ثمر رساند.

دیدار بعدی داماش گیلان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و برابر مقاومت تهران خواهد بود. این بازی ساعت ۱۴:۴۵ روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه در استادیوم عطر سیب باقرشهر برگزار خواهد شد و پس از آن داماش روز ۱۸ مهر در چهارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ دو در تالش به مصاف چوکا می رود.

ترکیب داماش گیلان: جاسم یاسرالهائی، محمد مختاری، امید قربانی، میلاد پورمحسن، آزاد جعفرزاده، جابر نصیری (علی آل کثیر ۶۴)، محمد طالبی، میثم میرپسندیده، عباس کندل، مرتضی حیدری (حسن نیازی ۹۰) و سعید باقرپسند (سعید طالبی ۸۵).

مطالب پیشنهادی

‫4 دیدگاه ها

  1. دو نوع زمین خوار در کشور ایران وجود دارد ۱- یکی شخص یا اشخاصی که نتواند یا نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به کارکنان (الف – اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان … ب – اداره اجازه برداشت آب از زیر زمین در شهرستان … پ – اداره واگذاری زمین برای توسعه کشاورزی در شهرستان … ت – اداره ثبت اسناد املاک در شهرستان … بپردازد یا بپردازند ۲- یکی شخص یا اشخاصی که نتواند یا نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به الف – اداره شهرسازی شهرستان … ب – اداره روستا سازی شهرستان … پ – اداره ثبت اسناد املاک شهرستان …بپردازد یا بپردازند این شخص یا اشخاص از طرف مراجع مربوطه به عنوان زمین خوار به اداره دادگستری شهرستان … معرفی می شوند تا درس عبرتی شوند برای ملت ایران لطفا تهمت و افترا را بهانه نکنید و وافعیت موجود در کشور را منشر کنید.

  2. کلاس اول ابتدایی (قبل از انقلاب) بودم که خانم گشاده رو یا زیبا که احتمالا از اهالی شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بودند که خیلی مختصر اما با توجه به قدرت سرکوب حکومت شاهنشاهی حاکم بر کشور ایران احتمالا تمام توان ایشان بوده است اینجانب را با مرحوم آیت الله موسوی خمینی (امام خمینی) و کاری که می خواهد انجام دهد (انقلاب اسلامی) آشنا کردند اما ازاول انقلاب تا کمی قیل ازهم اکنون درشهرهای خنج و کلان شهر شیراز و شهرجدید صدرا بسیجی فعال بوده ام حدود بیش از دو سال داوطلبانه از طرف بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلاامی درخط مقدم دفاع مقدس از جنوبی ترین محور مرزی کشور تا غربی ترین محورمرزی کشور در دفاع مقدس حضوری فعال داشته ام حدود یکسال به عنوان وظیفه ای که صد درصد داوطلبانه بوده از طرف کمیته انقلاب اسلامی (لشکر ۲۸ روح الله) درخط مقدم محورهای مرزی جنوب کشورحضوری فعال دردفاع مقدس داشته ام ازاول دفاع مقدس تا پایان آن چند باری تا مرز اسارت و شهادت پیش رفته ام اما جانبازی دردفاع مقدس نصیبم شده است با این سابقه طولانی که به شرح فوق در زندگی خود داشته ام حال می گویم که تمام کارهایی که دولت ایران می گوید برای ایثارگران در کل کشورانجام داده است تبلیغات دروغین دولتی است برای مثال اینجانب اشتغالم در … را مدیون شخص آقای عزیز منصوری هستم نه جانباز بودنم خیلی دوست دارم تا محلی پیدا شود تا موارد دیگری را بنویسم و منتشر شود.

  3. اینجانب از عشایر بنکوی عرب تیره ایگدر طایفه عمله ایل قشقایی هستم که از طرف پدر بزرگ خان محلی (درزمان احمد شاه قاجار) و پدر خان محلی (رضا شاه پهلوی) و خود خان محلی (محمد رضا شاه پهلوی) به جد اینجانب و پدر بزرگ اینجانب و پدراینجانب ظلم نموده اند که درنهایت ظلم به شخص اینجانب می باشد

  4. برخلاف شایعات منتشر شده توسط مخالفان کشوردرفضای مجازی سیل دردروازه قرآن کلان شهر شیراز ربطی به استقرار و عملکرد ارتش و سپاه و نیروی انتظامی ندارد بلکه مربوط به زمین خواران دولتی و خصوصی است که برای فروش حداکثری زمین در بالادست و اطراف و پائین دست بنای تاریخی دروازه قرآن درکلان شهر شیراز برای بدست آوردن حداکثرپول مکان عبور آب باران به طرف رودخانه خشک درمرکز کلان شهر شیراز را به مردم کلان شهر شیراز فروخته اند و این مشکلات را برای تمام مردم ایران در کلان شهرشیراز درست کرده اند. اگرشهرداری کلان شهر شیراز برای عبور آب باران از قبل از دروازه قرآن تا رودخانه خشک تونل مناسبی را درزیر بلوارها و خیابان ها و گوچه هایی که به رودخانه مرکزی کلان شهر شیراز منتهی می شود حفرکرده بود حال هم وطنانمان را در محل دروازه قرآن سیل نمی برد تمام زمین خواران درکلان شهرها و شهرها و روستاها بایستی محاکمه شوند اما مسئولین کشورایران اراده ای برای مجازات زمین خواران دولتی و خصوصی درسطح کشورندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا