آخرین خبرهااستان ها

زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان شهید بهشتی رشت نواخته شد

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش تدبیرشرق به نقل از واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مهر و مقاومت با حضور سرپرست شهرداری رشت، رئیس شورای اسلامی رشت و جمعی از مدیران شهرداری رشت در دبیرستان شهید بهشتی رشت برگزار شد.

به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مهر و مقاومت با حضور سرپرست شهرداری رشت، رئیس شورای اسلامی رشت و جمعی از مدیران شهرداری رشت در دبیرستان شهید بهشتی رشت برگزار شد.

 

علی بهارمست، سرپرست شهرداری رشت در این مراسم با ابراز تاسف و عرض تسلیت به علت حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز اظهار کرد: هرچند حادثه روز گذشته موجب ناراحتی ملت شریف ایران شد ولیکن آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک عرض نموده و آرزوی سلامتی و موفقیت برای دانش آموزان، اولیای مدرسه و خانواده دانش آموزان دارم.

 

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: خوشحالم امروز در دبیرستانی که چهار سال در آن درس خواندم و خاطرات خوبی دارم حاضر می شوم.

وی مدرسه بهشتی را جزو مدارس نمونه رشت یاد کرد و گفت: دبیرستان شهید بهشتی همواره در کنکور رتبه های خوب را به خود اختصاص می داد و رتبه های تک رقمی بسیاری از این مدرسه فارغ تحصیل شدند.

سرپرست شهرداری رشت خطاب به دانش آموزان گفت: همگی قدر این مدرسه را بدانید و برای سربلندی ایران اسلامی از لحظه ای تلاش و مطالعه غافل نشوید.

 

بهارمست در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: امیدوارم شما دانش آموزان بتوانید برای شهر عزیزمان رشت افتخار آفرینی کنید و موجب توسعه و بالندگی آن شوید.

سید امیر حسین علوی، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به اینکه روز اول مهر یکی از مهمترین روزهای سال در تقویم ایران اسلامی است اظهار داشت: اول مهر تکاپوی خاصی در کشور وجود دارد و همه می خواهند اتفاق جدیدی رقم بزنند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان آینده ایران اسلامی هستید و آینده کشور ما به قدم های امروز شما بستگی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه کشور ما با پذیرش انقلاب اسلامی نشان داده است که مردمانی با فرهنگ متفاوت دارد بیان کرد: کشور ما مردمانی دارد که اگر بخواهند موضوعی را بپذیرند آن را با پوست و جان خود درک می کنند.

علوی با اشاره به اینکه امروز چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران به پختگی کامل رسیده است و بسیاری دندان تیز کرده اند که شما جوانان نتوانید آینده ای مستقل و پویا داشته باشید.

 

وی مسئولیت امروز مربیان حوزه آموزش و پرورش و مسئولان را بیش از گذشته دانست و تاکید کرد: شما دانش آموزان امروز نیز مسئولیتی دو چندان دارید و لحظه ای فرا می رسد که شما باید برای مملکت خود تصمیم بگیرید و تصمیم ساز باشید.

رئیس شورای اسلامی از شهر رشت از دانش آموزان خواست با تلاش، مطالعه و تزکیه نفس خود را برای آینده آماده کنند.

علوی با تاکید بر پرورش روح، جسم و علم دانش آموزان مطرح کرد: شما دانش آموزان باید مراقب خود از جهات مختلف باشید و تک تک اتفاقات امروز در آینده شما اثر می گذارد.

 

وی با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان جان خود را از دست دادند تا ما به آسایش اکنون رسیده ایم، گفت: دشمنان نگران پیشرفت ایران اسلامی هستند و از تمام ابزارهای خود استفاده می کنند تا جلوی رشد و پیشرفت ما را بگیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: امروزه جنس شهدای تقدیم شده ایران عزیز ما متفاوت است و دشمن برای اینکه سرعت پیشرفت ما را بگیرد دانشمندان ما را شهید می کند.

علوی در پایان خطاب به دانش آموزان گفت: شما آینده سازان کشور هستید و باید مسیر پیشرفت را با قدرت و صلابت طی کنید.

پروانه، مدیر دبیرستان شهید بهشتی رشت نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید اول مهر را بهار علم و اندیشه دانست.

وی با اشاره به اینکه بهروزی یک ملت در سایه خرد و علم است گفت: منابع انسانی بزرگترین سرمایه یک کشور است و شما دانش آموزان آینده سازان کشور هستید.

مدیر دبیرستان شهید بهشتی رشت اضافه کرد: محیط مدرسه جایگاه علم و تربیت است و اگر دست به دست هم دهیم آینده کشور را به بهترین شکل سوق می دهیم.

 

گفتنی است در این مراسم علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، سید امیر حسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت، محمد حسن علیپور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت، علیرضا حسنی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، ناصر عطایی مدیر منطقه یک شهرداری رشت، سیده مریم رضاطبع مدیر اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، سهراب راستگو رئیس سازمان آرامستان های شهرداری رشت حضور داشتند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا