آخرین خبرهااستان ها

نیروهای مسلح برآمده از دل مردم هستند | باطن قدرت‌های سلطه جهانی پوشالی است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه به اعتراف تحلیلگران جهانی تمام قدرت‌های سلطه فهمیده‌اند که نمی‌توانند با روش نظامی علیه جمهوری اسلامی اقدام کنند گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ایستادگی در برابر قدرت‌های سلطه جهانی افتخار می‌کند.

تدبیرشرق/آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان گیلان در رشت اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات شیرین هشت سال ایستادگی ملت ایران و نیروهای مسلح در مقابل قدرت‌های جهانی بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه تمام قدرت‌های سلطه جهانی در دوران دفاع مقدس علیه جمهوری اسلامی با صدام متحد شده بودند افزود: این قدرت‌ها به ظاهر قوی هستند اما باطن آن‌ها پوشالی است.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه به اعتراف تحلیلگران جهانی تمام قدرت‌های سلطه فهمیده‌اند که نمی‌توانند با روش نظامی علیه جمهوری اسلامی اقدام کنند افرود: امروز نبرد با جمهوری اسلامی برای دشمن بسیار سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ایستادگی در برابر قدرت‌های سلطه جهانی افتخار می‌کند خاطرنشان کرد: خداوند متعال ترس از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را در دل دشمنان انقلاب انداخته است.

وی نیروهای مسلح را پاسبان و نگهبان ارزش‌های الهی دانست و تصریح کرد: امروز هیچ نیروی مسلحی در جهان این ویژگی را ندارد زیرا وظیفه آن‌ها حفاظت از نیروهای عبری، عربی و صهیونیستی است.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تحت امر ولی‌فقیه فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح خودشان را فدایی نظامی می‌دانند که رهبر آن فقیهی جامع‌الشرایط است‌.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه نیروهای مسلح برآمده از دل مردم هستند اظهار داشت: امروز تمام ملت ایران نیروهای مسلح را از خودشان می‌دانند و با تمام وجود از آن‌ها دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح بسترساز حکومت جهانی امام زمان(عج) هستند خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در حال ایجاد تفکری است که سراسر جهان را فرا گرفته و زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا