آخرین خبرهااستان ها

نماینده تالش علیه گیلانی ها؟!

تدبیرشرق/کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا دو روز  گذشته در دفاع از استاندار گیلان انتقاداتی را نسبت به بعضی همکاران گیلانی خود مطرح کرد که مهم ترین آن یادآوری شکست خودش در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس بود که به زعم وی نماینده تالش نقش داشت.

دلخوش با اشاره به اتفاقات و حواشی پیش آمده در جریان انتخابات هیات رئیسه سال دوم کمیسیون مجلس اشاره کرد و گفت: وقتی من بعد از یک دوره نائب رئیسی برای ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس نامزد شدم، یکی از همکاران گیلانی که امروز منتقد استاندار غیربومی است در مخالفت با من که هم استانی اش هستم صحبت کرد و به کاندیدای استان دیگر رای داد.

در میان اعضای کمیسیون اقتصادی محمود شکری نماینده تالش بزرگ و کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا حضور دارند و البته الیاس حضرتی نیز ر این کمیسیون است که گفته می شود در جریان انتخابات ریاست کمیسیون از جمله حامیان دلخوش بود.

البته مخالفت نماینده تالش با بسیاری از مدیران و شخصیت های گیلانی بر کمتر کسی پوشیده است. او به تنهایی مخالف اصلی نوبخت محسوب می شود و البته با همه مدیران ارشد و استاندران نیز درگیر بوده است. حتی عیسی مهدوی فرماندار فعلی تالش که با سلام و صلوات شکری وارد شهرستان شده و معمولا سعی می کند روابط حسنه با همه کسب کند به دلیل مخالفت با بعضی اقدامات نماینده انتقادات خود را مطرح کرده است.

شکری حتی همراه با اعضای کمیسیون اقتصادی در سفر به منطقه آزاد انزلی نیز همراه نشد تا بار دیگر تکرویهای خودش را نشان دهد. همه این مسائل و تنهایی هرچه بیشتر نماینده تالش موجبات این شده است که روند توسعه در شهرستان تالش با اخلال بسیار زیادی روبه رو شود و بسیاری در برابر خواسته های او یا بایستند و یا برای درخواست های حوزه انتخابیه شهرستان تالش را با زمان طولانی تری مورد بررسی قرار دهند.

نماینده فعلی تالش در دوره نهم مجلس توانست با اجماع بسیاری از کاندیداها از سلایق مختلف سیاسی و با رای خیره کننده مردم شهرستان تالش در مقابل نماینده شاخص ادوار تالش به پیروزی برسد. همگان امید داشتند او بعد از پیروزی نماینده اصلی همه مردم تالش فارغ از جریانات سیاسی باشد اما حال به نظر می رسد او حتی نماینده جریان سیاسی خودش نیز نیست و در این زمینه جزء چند نفری که همیشه جزوء حامیان وی هستند کمتر جریانی پای به پای او حرکت می کنند. در مجلسی که فارغ از همه نقدهای وارد به آن ظاهرا دیگر حضور نمایندگان دلواپس جبهه پایداری به حداقل ممکن رسیده است. پای فشاری شکری برای دوری خود از مطالبات اجتماعی و مخالفت ورزی با ارکان تصمیم گیری در دولت چیزی جزء تنهایی برای او ایجاد نکرده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا