آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغفوری

آقای پیمانکار به دنبال کرسی شهرداری!

شهرداری رشت

اختصاصی تدبیرشرق/ روزهای آتی برای شورانشینان روزهای پراسترسی خواهد بود چرا که انتخاب شهردار در پیش است و این انتخاب معمولا از پس لابی های فراوان و شب زنده داری بسیار به دست می آید.

اگرچه نام های گوناگونی به عنوان کاندیداهای نهایی تصدی بر شهرداری به گوش می رسد اما گفته می شود یکی از این کاندیداها، در روزهای گذشته تلاش های فراوانی را برای همراه کردن اعضای شورا با خود داشته است. آقای پیمانکار که تا دیروز قراردادهای کلان با شهرداری می بست امروز خود به دنبال شهردار شدن است تا بتواند راحت تر از گذشته پروژه های شهرداری را به شرکت خود واگذار کند.

گویا این بار آقای پیمانکار ترجیح می‌دهد شهردار یک کلان‌شهر باشد تا یک پیمانکار برای پروژه‌های میلیاردی! البته پروژه هایی که اگرچه هیچ کدام از آن ها به صورت درست و کامل تحویل داده نشد و با همان وضعیت بدهی های میلیاردی برای شهرداری به یادگار گذاشت.

قابل تامل آن که آقای پیمانکار که رفاقت دیرینه‌ای با یکی از شهرداران اسبق دارد هم‌اکنون یکی از طلبکاران میلیاردی شهرداری هم بوده و چه بسا بعد از تصدی بر مسند شهرداری، قبل از هر کاری مطالبات خود را از بابت پروژه های نیمه تمامش، از بدنه بدهکار و پیکر نحیف شهرداری وصول کند.

آیا روزی فرا خواهد رسید که آقای پیمانکار هر دو طرف قرارداد را امضا کند؟ یک طرف به عنوان مدیرعامل شرکت و طرف دیگر را به عنوان شهردار!

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا