آخرین خبرهااستان ها

از مواضع استاندار گیلان در موضوع انتصاب جوانان همراه دولت حمایت می کنیم

تدبیرشرق/سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام استان گیلان در حمایت از مواضع استاندار گیلان در موضوع انتصاب جوانان همراه دولت ،خصوصا بخشداران جوان بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام استان گیلان ضمن حمایت از مواضع و اقدامات جوانترین استاندار کشور ، تحرکات ،اقدامات و سهم خواهی های سیاسی نمایندگان مخالف دولت را امری مذموم دانسته و این دسته از مخالفان را به انصاف و نگاه به مواضع گذشته شان دعوت می کند.

ما هنوز یادمان نرفته است که در کمتر از یک دهه پیش ،جهت سهم خواهی ها ،با استاندار دولت مطبوع خود چه برخوردهایی که صورت نگرفت.

ما فراموش نکرده ایم،تندروی ها و عدم داشتن حداقلی از مدارا ،از سوی افراد ،با جوانان اصلاح طلب شهر و دیارمان را.

سئوالی که در این جا مطرح می شود،اینست که ایا این عقلانیست است که دولت ،از نیروهای مخالف خود در پست های سیاسی استفاده کند؟

اگر چنین امری معقول و پسندیده است چرا این افراد در دوره های گذشته ،در پایین ترین سطوح به این قبیل اقدامات دست نیازیده و در مقابل کوچکترین امتیاز به نیروهای اصلاح طلب ،فریادشان به اسمان می رفت.

به راستی اگر خواهان سهم خواهی و امتیازگیری از دولتی هستید که به هیچ عنوان همراهش نیستید،ایا حاضرید برای پست ها و منصب هایی که از دایره اختیارات دولت خارج است از نیروهای اصلاح طلب و اعتدالی حمایت کنید؟؟؟

ما جوانان مجمع نیروهای خط امام استان گیلان از استاندار جوان استان گیلان ،جناب اقای دکتر سالاری ،انتظار داریم ،در این شرایط که مردم کشور ما خصوصا گیلانیان به دلایل مختلف درگیر مسائل اقتصادی و معیشتی خود می باشند،با تدبیر و همت مضاعف،ضمن به کارگیری شایستگان و متخصصان جهت بهبود شرایط زندگی مردم استان، در مورد امور سیاسی و پست های حساس از گماردن نیروهای مخالف اجتناب ورزند و با اهتمام بیشتر در راستای چابک تر کردن بدنه مدیریتی استان، با استفاده از جوانان اصلاح طلب و حامی دولت این امر را تسهیل بخشند.

با ارزوی رعایت انصاف از جانب رقبای سیاسی دولت دوازدهم.

«سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام استان گیلان»

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا