آخرین خبرهااستان ها

دکتر رمضانپور: حمایت از اشتغالزایی و رونق اقتصاد شهروندان اولویت مدیریت شهری

عضو شورای شهر رشت با اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصادی در سطح کشور، حمایت از اشتغال های بومی و ایجاد بستر برای فعالین اقتصادی را اولویت خود در شورای شهر دانست.

تدبیرشرق/دکتر رمضانپور اظهار داشت متاسفانه رشت با توجه به ظرفیت های منحصر به خود، در مقایسه با سایر شهرها موفق به تعریف پروژه های کلان اقتصادی نشدند و هنوز فرهنگ راههای جذب و حمایت از سرمایه گذاران به مدیران شهری آموزش داده نشده است.

وی با ذکر این مطلب که در شرایط فعلی اهمیت و ارزش فعالین اقتصادی در بخش خصوصی چند برابر گذشته است افزود با توجه به سابقه حضور در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و سبقه مدیریتی در سطوح مختلف برای رونق اقتصادی شهر و شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود و در این راه آماده تحمل هرگونه تهمت و شیطنت میباشم.

منتخب اول شهروندان رشت در شورای اسلامی شهر ادامه داد در جایگاه عضو شورای شهر، با درک شرایط باید در کنار سایر مدیران شهر و استان با حمایت های همه جانبه آمار اشتغال را حفظ کرده و برای ارتقای آن بکوشیم و توجه داشته باشیم رونق اقتصادی مستلزم رشد بخش خصوصی و ارتقای سطح و توان خرید شهروندان میباشد.

لذا در این راستا آمادگی خود را جهت حمایت همه جانبه از فعالیت هر صنف و بنگاه اقتصادی که توان ایجاد اشتغال را داشته باشد اعلام کرده و از سایر مسئولین خواستار ایجاد حاشیه امن برای سرمایه گذاران جهت فعالیت اقتصادی در شهر رشت را دارم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا