آخرین خبرهایادداشت

از “دست های پشت پرده” تا “شعبان بی مخ های رسانه ای”

تدبیرشرق/دکتر رمضانپور صدای مردم، نماد اصلاحات

همواره مشروعیت افراد را در سِمتهای انتخابی مردم از طریق صندوق آرا مشخص می کنند و پس از انتخاب و اعلام نتیجه نهایی منتخبین مردم در چهارچوب و ساختار از پیش معین شده به پیگیری مطالبات مردمی و انجام امور محوله خود میپردازند.

لیکن گویی استثنایی نانوشته نیز وجود دارد که در قانون هیچ تعریف مشخصی برای آن نبوده و حدِ اعمال و نوع تشخیص آن تنها به میل و علاقه جریان های تندرو و اقتدارگرا بستگی دارد که در هر زمان دلخواه و به شرایط حب و بغض خود با شدت و حدت آن را اعمال کرده و در پی انتقام جویی از فرد یا طیف مد نظر خود باشند.

متاسفانه در سالهای اخیر گاهی شاهد این قبیل برخوردهای سلیقه ای با رجال سیاسی و بالاخص برخی از منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی و یا شوراهای شهر در برخی شهرها بوده ایم.

دکتر احمد رمضانپور یکی از این افراد محسوب می گردد که علیرقم رای خیره کننده قریب به سی هزار عددی خود و کسب مقام منتخب اول شهر رشت همواره مورد الطاف حضرات قرار گرفته و از هر ابزاری جهت فشار بر وی استفاده میشود و ایشان نیز بدون توجه و اعتراض به این فشارها در حال پیگیری مطالبات مردم میباشد چرا که حضور در شورا را فرصتی دوباره جهت خدمت دانسته و لحظه ای از آنرا از دست نخواهد داد.

در یک ماهه اخیر و در پروسه انتخابات هیئت رییسه به وضوح شاهد این موضوع بودیم که فشارهای خارج از شورا چگونه تاثیر خود را بر استقلال نظر اعضای گذاشته و اتفاقی رقم خورد که شاید در شرایط عادی اکثریت اعضا موافق آن نبودند و نکته جالب و قابل توجه در این پروسه نام “احمد رمضانپور” به عنوان سیبل اصلی حملات بود که از یک سو نشان از واهمه اقتدارگراها از این نام و از سوی دیگر نشان از عزم دکتر رمضانپور در عدم معامله و معامله گری مطالبات شهروندان با هیچ جریان و قدرتی میداد.

گام دوم حملاتی که گویا دوستان پایانی بر آن قائل نخواهند بود بکارگیری “شعبان بی مخ های رسانه ای” برعلیه رمضانپور و آرمان و اهداف وی میباشد.از مدتها قبل شاهد حملات کور و مکرر رسانه نماهای معلوم الحالی بودیم که نه تنها دارای مخاطب نبوده بلکه به دلایلی همچون باج گیری، فرافنکی، سیاه نمایی و جولان در فضای کذب و ریا جزو رسانه های منفور محسوب می گردند و پیگیری این کنش از سوی حضرات بیش از هر نتیجه دیگر باعث محبوبیت رمضانپور در بین افکار عمومی خواهد شد چرا که مدتهاست کینه این قبیل رسانه نماها که مشت آنها مدتهاست برای مردم باز شده است علتی جهت حمایت مردم از سوژه های مورد نظر میشود و این امر با توجه به محبوبیت رمضانپور قطعا دو چندان خواهد بود.

نکته قابل توجه اینجاست که هدف نهایی آمران تخریب منتخب اول شورای شهر چیست و آیا پس از سالها تخریب و تهدید رای اول شهر از سوی شهروندان به درس عبرتی جهت تغییر رفتار آقایان بدل نشده است؟؟

چرا با تغییر دیدگاه و تعویض عینک بدبینی به جای تخریب، به آرای منتخب محبوب مردم در شورای شهر احترام نگذاشته و وی را در رسیدن به اهداف خود که همانا توسعه مردم محور شهر میباشد یاری نمیکنند؟؟

روزی فراخواهد رسید که به این نتیجه خواهید رسید که مقابله با مردم و آرای پاک آنها نتیجه ای جز پس رفت و پشیمانی نخواهد داشت و توسل به رسانه نماهای معلوم الحال و باج گیر جز بدنامی چیزی در سبد شما نمی افزاید پس تا دیر نشده به قلب و وجان خود رجوع کرده و با مردم و نظر آنها همراه گردیی که سعادت به جز خدمت به خلق نیست…

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا