آخرین خبرهااستان ها

ثبت نام انتخاب صادرکنندگان برگزیده استان گیلان آغاز شد

تدبیرشرق/رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: سازمان توسعه تجارت ایران طبق سنوات گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی و براساس معیارهای مقرر و شاخص های مندرج در سایت www.tpo.ir درصدد شناسایی الگوهای موفق در عرصه صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکنندگان برگزیده استانی سال۱۳۹۷ در بیست و دومین سالروز ملی صادرات می باشد.
منوچهر صدفی ضمن دعوت از کلیه صادرکنندگان محترم استان، مراحل این انتخاب را به شرح ذیل اعلام کرد: متقاضیان باید ابتدا به سایت اختصاصی سازمان توسعه تجارت ایران به آدرسwww.tpo.ir در قسمت صادرکنندگان نمونه مراجعه کنند، سپس با مطالعه دقیق شرایط، ضوابط و معیارها و تکمیل فرم مربوطه، براساس هر یک از گروههای کالایی، به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند. زمان این ثبت نام از روز شنبه مورخ۱۷/۶/۱۳۹۷ آغاز و تا روز پنج شنبه مورخ۱۹/۷/۱۳۹۷به مدت یک ماه ادامه دارد.
وی افزود: تحویل اصل و مدارک و مستندات از روز سه شنبه۲۰/۶/۹۷ شروع می شود و تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۲۵/۷/۱۳۹۶ ادامه دارد. مدارک موردنیاز باید به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال ۱۳۹۷ مستقر در سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان(اداره بازرگانی خارجی) ارائه گردد.
این مقام مسئول همچنین اظهار داشت: متقاضیان شرکت در فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی می توانند جهت کسب هرگونه اطلاعات مورد نیاز با اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس حاصل نمایند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا