آخرین خبرهااستان هافوری

کلاهی از نمد نمایندگی رشت برای خانواده ی همسر!

محمد صادق حسنی

به گزارش تدبیرشرق به نقل از گیلنامه، محمد صادق حسنی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی را می توان به حق یکی از خدمتگزاران به خانواده همسر با لباس نمایندگی دانست!

به نظر می رسد صادق حسنی که به لطف مردم و اصلاح طلبان در شرایط ویژه ای به مجلس راه یافت، به جای استفاده از چهره های اصلاح طلب در اطراف خود و توجه به جریان حامی اش در انتخابات، خود را کاملا مدیون خانواده همسر می داند.

براساس اطلاعات موثق دریافتی تا این لحظه،فقط ۴ نفر از اعضای خانواده همسر حسنی در دفاتر تهران و رشت او مشغول به کارند که البته امیدواریم بستگان مورد عنایت ویژه او، تنها محدود به همین عده باشند.

با این حال، سوالی که ایجاد می شود این است که اگر صادق حسنی به مجلس راه نمیافت خیل عظیم بیکاران خانواده او چه می شدند؟ آیا این سوء استفاده از جایگاه نمایندگی در جهت منافع خانوادگی نیست؟ آیا منصفانه است فردی که با شعار پیگیری مطالبات مردمی به مجلس راه پیدا می کند، اینگونه رای مردم را ابزار استفاده شخصی خانواده خود کند؟

آیا این قبیل رفتارها تنها ایجاد عدم اعتماد به جریانی خواهد بود که مردم به اعتبار و اعتماد آن به او رای داده اند و بی اعتمادی به فرایند انتخابات را به همراه نخواهد داشت؟

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا