آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشی

ژاوی: جو ورزشگاه آزادی فوق العاده بود/ از استقلال سرتر بودیم

ژاوی جو ورزشگاه آزادی

هافبک کهنه کار السد قطر درباره بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی به صحبت پرداخت. او جو ورزشگاه آزادی را فوق‌العاده توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال السد موفق شد در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر یک برابر استقلال به برتری برسد تا کار راحتی در دیدار برگشت داشته باشد.

ژاوی، هافبک کهنه کار تیم قطری که سابقه قهرمانی در جام جهانی را نیز در کارنامه دارد، گفت:‌ ما در بازی رفت عملکرد خوبی داشتیم ولی هنوز یک دیدار دیگر باقی مانده است. ممکن است بازی برگشت ۹۰ دقیقه به طول بینجامد و یا حتی به وقت‌های اضافه کشیده شود. در فوتبال هیچ چیز از قبل قابل پیش‌بینی نیست و هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد. در هر صورت ما در تهران عملکرد بسیار خوبی داشتیم. ما خیلی از استقلال سرتر بودیم. خصوصا در نیمه دوم نمایش ما بسیار خوب بود. در نیمه اول نیز حداقل می توانستیم یک گل به ثمر برسانیم.

او در ادامه گفت: جو ورزشگاه آزادی فوق العاده بود. یکی از بهترین شرایطی بود که من در کل دوران فوتبالم تجربه کردم. تمام تماشاگران فوق العاده بودند. ورزشگاه آزادی مکان بسیار خوبی برای ارائه فوتبال است. من از این تجربه لذت بردم و خیلی دوست داشتم.

قهرمان آسیا، سیزده دوره است که از سال ۲۰۱۱ نتوانسته است به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یابد. آنها در همان سال توانستند قهرمان آسیا شوند و آخرین تیمی از غرب آسیا باشند که به این افتخار دست می یابند.

در همین رابطه ستاره اسپانیایی گفت: ما این فصل شرایط خیلی خوبی داریم و دو بازیکن خوب به نام های گابی و یونگ را خریداری کردیم و بازیکنان قطری هم که به تیم اضافه شدند شرایط خوبی دارند. من فکر کنم می توانیم با بقیه تیم ها در سطح قاره برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تلاش کنیم.

در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، ژاوی تبدیل به اولین بازیکنی می شود که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ قهرمانان آسیا را به دست
آورده است. ستاره اسپانیایی در پایان گفت: همانطور که گفتم با توجه به دیدار رفت شانس بالایی برای صعود داریم ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست. استقلال تیم خوبی است و قطعا برای کسب برد به اینجا خواهد آمد. تیم های ایرانی بسیار قدرتمند هستند. ما مطمئن هستم و پیشرفت خوبی خصوصا در این فصل داشتیم و آرزوهای بزرگی در این فصل داریم چون پیش فصل خیلی خوبی را سپری کردیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا