آخرین خبرهااستان ها

دیدار و گفتگوی صمیمی با مدیران و پرسنل منطقه سه و پیگیری مشکلات پرسنل

یکشنبه ۱۱ اردیبهشت دکتر رمضانپور از منطقه سه شهرداری رشت بازدید و طی گفتگویی صمیمی با مدیران و پرسنل این منطقه به پیگیری مشکلات موجود پرداخت.

تدبیرشرق/دکتر رمضانپور با اشاره به این موضوع که منطقه سه با تحت پوشش قرار دادن یک پنجم از شهر جزو مناطق ممتاز مجموعه شهرداری رشت محسوب می گردد، اظهار داشت: فرصت خدمت به شهروندان فرصتی مغتنم است که باید با افتخار به آن پرداخت و با همه وجود در این عرصه تلاش کرد.
عضو شورای شهر رشت افزود: حضور در انتخابات شورای شهر در دوره پنجم تکلیفی بود که شوق خدمت در کنار آن باعث حضور در این عرصه گردید و خدای بزرگ را شاکرم در این دوره نیز افتخار خدمت به شهروندان رشت را نصیبم کرده است.
وی ادامه داد: علت اصلی بازدیدهای اخیر از مناطق و سازمان های شهرداری بررسی عینی مسائل و اشراف بر معضلات موجود جهت پیگیری و رفع آنها در جایگاه نماینده پارلمان شهری میباشد، چرا که به این امر معتقدم علی رقم همه محدودیت ها و مشکلات موجود، وظیفه مدیریت شهری ایجاد بستری مناسب برای کارمندان جهت انجام وظایف خود در آرامش و پرداختن به امور محوله سازمانی میباشد.
دکتر رمضانپور افزود: رسیدگی به مطالبات پرسنل اعم از پرداخت پاداش و مزایای معوقه و ایجاد امکانات رفاهی مورد نیاز باعث ارتقا روحیه و ایجاد فضایی مناسب در مجموعه شهرداری خواهد شد که این موضوع مسبب ارتقای بهره وری و تکریم ارباب رجوع خواهد گردید.
عضو شورای شهر رشت دخالت جریان های سیاسی در مدیریت شهری و اعمال دیدگاه جریانی و طیفی را آفتی برای مدیریت شهری دانست و شایسته سالاری جهت احراز مناصب مدیریتی را تنها راهکار جهت جهش شهر از وضع موجود و تسریع در مسیر توسعه دانست.
وی با اشاره به تذکرات و تاکیدات مکرر خود در زمان تعیین بودجه سال ۹۷ و هشدار در مورد عدم تحقق بودجه با ارقام غیر واقعه ای ریشه بسیاری از مشکلات امروز را نگاه غلط در زمینه تدوین بودجه دانست و خواستار واقعیت گرایی در این حوزه در سالهای آینده شد.
وی توجه به بحث آموزش را یکی از حلقه های مفقوده امروز در مجموعه شهرداری دانست و بر لزوم بروزرسانی دانش پرسنل در زمینه تخصص شغلی آنها تاکید کرد.
دکتر رمضانپور ایجاد درآمد برای شهرداری رشت را نکته ای حائز اهمیت دانست که باید با بکارگیری تجارب موفق سایر شهرها و بکارگیری راهکارهای مناسب از قبیل ممیزی املاک به آن توجه ویژه داشت. وی از برگزاری جلسات با مدیران و معاونین شهرداری جهت پیگیری دغدغه های پرسنل مناطق به عنوان یک وظیفه در جایگاه عضو شورای شهر خبرداد.
مهندس کحالی شهردار منطقه سه با تجلیل از جایگاه ملی دکتر رمضانپور و تقدیر از حضور ایشان در منطقه سه و بازدید از مشکلات و ارتباط مستقیم با مدیران نواحی و پرسنل این منطقه حضور یک شخصیت با جایگاه رمضانپور در شورای شهر را فرصتی مناسب جهت بکارگیری از این ظرفیت دانست.
شهردار منطقه سه رشت با ذکر این مطلب که ۸۵ درصد از درآمد شهرداری توسط مناطق اخذ می گردد، اظهار داشت: متاسفانه مناطق شهرداری رشت از مشکلاتی همچون نبود امکانات و فضای مناسب اداری رنج میبرند که این کاستی ها از یک سو مستقیما در راندمان کاری پرسنل و خدمات آنها به شهروندان تاثیرگذار میباشد و از سوی دیگر باعث نارضایتی شهروندان می گردد.
وی کمبود نیروی انسانی در نواحی، فقدان فضای اداری و خودروهای مجهز، و عدم پرداخت به موقع مطالبات پرسنل را اصلی ترین مشکلات موجود در مناطق شهرداری دانست و از دکتر رمضانپور خواستار پیگیری این مشکلات گردید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا