آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

دفاع جانانه دکتر نیکفر نماینده اصولگرای مخالف دولت از جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان!!!

نیکفر و جانبازی

در حالی که طی هفته های اخیر، خبرهای گوناگونی از اختلاف نماینده اصولگرای لاهیجان و سرپرست فرمانداری این شهرستان به گوش می‌رسید؛ در اظهاراتی جالب توجه گفتگوی دکتر نیکفر با یک پایگاه خبری در حمایت از جانبازی تمامی معادلات را بر هم زد و به این شایعات پایان داد. شنیده های تدبیرشرق حاکیست، این اختلافات صوری بوده تا شاید از این طریق سرپرست لاهیجان بتواند حامیان دولت را راضی نگه دارد و دل استاندار گیلان را به دست آورد ولی حمایت دکتر نیکفر از جانبازی، تمامی اخبار اختلافات را تحت‌الشعاع قرار داد. حال باید دید واکنش سرپرست فرمانداری لاهیجان به حمایت های آقای نماینده از ایشان چه خواهد بود.

به گزارش تدبیرشرق، دکتر ذبیح نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل شامگاه امروز در گفتگو با پایگاه خبری لاهیجان؛ با بیان اهمیت هفته دولت و تشکر از مسؤلین استان گیلان و شهرستان لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه در پایان هفته دولت و دهه ولایت هستیم که جا دارد از زحمات دولتمردان و تمامی کارگزاران نظام قدردانی کنم افزود: از دکتر سالاری استاندار پرتلاش و دلسوز گیلان که پیگیری های مهمی در خصوص راه آهن گیلان داشتند تشکر ویژه میکنم.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته با حضور دکتر نوبخت، دکتر خادمی معاون وزیر راه، مسئول راه آهن جمهوری اسلامی و استاندار گیلان جلسه ای در این خصوص داشتیم افزود: امیدواریم به زودی موانع بهره برداری کامل از راه آهن در گیلان برطرف شود.

دکتر ذبیح نیکفر در ادامه گفت‌: از مسئولین شهرستان لاهیجان و سیاهکل خصوصا مهندس جانبازی و مهندس اسلامی فرمانداران متعهد و پرتلاش لاهیجان و سیاهکل که در هفته دولت زحمت و تلاش بسیاری را به جهت دلگرمی هرچه بیشتر مردم به نظام جمهوری اسلامی داشتند، تشکر و قدردانی میکنم.

وی با بیان اینکه اگر خدای نکرده بی اعتمادی بین مردم و مسئولان پررنگ شود ، دشمن ورود کرده و سبب ایجاد شکاف بین آنها خواهد شد گفت: همه باید به این نکته مهم واقف باشیم که همراهی با مردم و عرضه خدمت خالصانه می‌تواند از بروز اختلاف بکاهد، از این‌رو جای قدردانی دارد که خدمات دولت در شهرستان های لاهیجان و سیاهکل به بهترین نحو اطلاع رسانی شد تا مردم بدانند که علیرغم همه محدودیت ها، چه تلاش هایی برای توسعه منطقه صورت گرفته است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با تاکید بر افزایش خدمات دولت و سایر قوا به مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل افزود: امروز در قوه مجریه، قوه قضائیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر نهادها اقدامات خوبی انجام گرفته که باید این اقدامات برای مردم به خوبی بیان شود، تا خواب دشمن تعبیر نشود، و البته به این کلیدواژه اهمیت دهیم که اگر از جنس مردم باشیم موفق خواهیم بود

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل همچنین در پایان از اعضای شورای تامین لاهیجان و سیاهکل، اعضای محترم شورای شهر لاهیجان و سیاهکل و شهردار دلسوز لاهیجان و شهردار سیاهکل به جهت اجرای پروژه های متنوع شهری علیرغم تمامی سختی های پیش روی این مجموعه تشکر و قدردانی کرد..

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا