آخرین خبرها

رونمایی از فیلم ‘ مثل زندگی من’ در انجمن سینمای جوانان لاهیجان

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ،در پایان نمایش فیلم مثل زندگی من و نقد و بررسی آن از سازنده فیلم با اهدای جایزه ای به رسم یادبود قدردانی شد.
همچنین در چهل و سومین جلسه پاتوق فیلم و فیلمنامه کوتاه انجمن سینمای جوان لاهیجان که عصر روز چهارشنبه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به پایان رسید ، دو فیلمنامه کوتاه به نام مادر ، نوشته امیرحسین صادقی و فیلمنامه کوتاه هیاهو نوشته علی زحمتکش قرائت و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
پاتوق فیلم و فیلمنامه انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان از سال 1379 شروع به کار کرده است و جلسات این پاتوق هر یک هفته در میان عصرهای چهارشنبه در لاهیجان برگزار می شود.
کسب بیش از 20 جایزه و عنوان از جشنواره های مختلف فیلم کوتاه کشور و راهیابی آثار به بیش از 15 جشنواره فیلم کوتاه و ارسال تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان به بیش از 34جشنواره فیلم کوتاه کشور را از جمله فعالیت های دفتر لاهیجان بشمار می رود.
ساخت بیش از 30 فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان در قالب های داستانی، مستند، تجربی و انیمیشن ، برگزاری بیش از 30 جلسه کانون عکس لاهیجان و برگزاری 30 جلسه پاتوق فیلم و فیلمنامه ازدیگر فعالیت های سال 95 این دفتر است.
خبرنگار: فرهاد نظرپور
6029

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا