آخرین خبرهااستان ها

ضرورت آمادگی لازم برای استقبال و خدمات رسانی مناسب به زائرین حسینی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، گردهمایی اربعین حسینی را بزرگترین گردهمایی مذهبی جهان دانست و افزود: داشتن آمادگی لازم برای استقبال و خدمات رسانی مناسب به زائرین حسینی ضروری است.

تدبیرشرق/علی اصغر جمشیدنژاد در چهارمین نشست ستاد اربعین حسینی که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار گردید با اشاره به زائرین متعدد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) از ملیت و کشورهای مختلف و  تبلیغات گسترده اخیر تنها بر علیه اتباع عراقی زائر حضرت ثامن الحجج (ع) تصریح کرد: از جمله دلایل بروز این رفتارها را می توان روابط حسنه زائرین دو کشور نام برد که دشمنان از طریق مختلف درصدد ایجاد گسستگی این ارتباط می باشند.

وی گردهمایی اربعین حسینی را بزرگترین گردهمایی مذهبی جهان دانست و اظهار داشت: حتی در مناسک واجب حج به لحاظ تعداد شاید شاهد حضور چنین جمعیت عظیمی نباشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بر ضرورت رعایت قوانین کشور عراق تاکید کرد و افزود: عراق کشوری با قوانین خاص خود است که در زمان حضور خود باید آن را رعایت کنیم.

جمشیدنژاد با اشاره به مصادف شدن ایام اربعین حسینی با پایان فصل کشاورزی و احتمال افزایش حضور زائرین  در این گردهمایی گفت: باید آمادگی لازم برای استقبال و خدمات رسانی مناسب به زائرین انجام پذیرد.

وی بر لزوم توجه به مباحث فرهنگی و تبلیغی در ایام اربعین حسینی تاکید کرد و افزود: بسته های فرهنگی غنی به زبان های بین المللی تهیه و در هنگام استقبال از زائران به این عزیزان داده شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا