آخرین خبرها

پیام تسلیت استاندار به مناسبت شهادت شهید گیلانی حادثه تروریستی تهران

محمدعلی نجفی در این پیام که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: حمله تروریستی مذبوحانه و شکست خورده به حرم مطهر امام خمینی(ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، دشمنی پایان ناپذیر بدخواهان مردم و معاندین نظام جمهوری اسلامی و عجز ، ناتوانی و عصبانیت آن فرومایگان در مقابل اراده ، عزم و همدلی ملت شریف ایران اسلامی را در عرصه های مختلف بویژه انتخابات اخیر نشان می دهد.
در ادامه این پیام افزوده شده: بی تردید پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همگان واقفند که رمز موفقیت این نظام وحدت و همیاری همه اقشار مردم و مسئولان در سایه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب است و آنان که تحمل وجود آرامش بی بدیل ایران اسلامی را ندارند، باید بدانند که با پلیدترین روش‌های کینه توزانه هم خیال باطلشان در سست‌ کردن امنیت این کشور صلح جو تحقق پیدا نمی کند.
نجفی در ادامه این پیام اضافه کرده: اینجانب ضمن محکومیت این حملات تروریستی، شهادت تعدادی از هموطنان عزیز بویژه شهید گیلانی این حادثه مازیار سبزعلی زاده را که در ایام ضیافت الهی به لقاء الله پیوستند، به ملت شریف و تمامی خانواده‌های معزز آن شهدای والامقام تسلیت عرض نموده و برای آنان علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل و از درگاه ایزدمنان برای مجروحان این حادثه آرزوی سلامتی و شفای عاجل مسألت می‌کنم.
شهید مازیار سبز علی زاده متولد 1351 اهل روستای ملار (سیاهورد) دهستان آلیان شهرستان فومن است. او که از قشر زحمتکش کارگر خدماتی حرم مطهر امام راحل بود، دارای همسر و دو فرزند پسر و دختر است که روز گذشته (چهارشنبه) در حمله تروریستی به حرم مطهر امام (ره) به شهادت رسید.
صبح دیروز ، در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که جمعی شهید و تعدادی از هم وطنان نیز مجروح شدند.
گروه تکفیری تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.
7294/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا