آخرین خبرهااستان ها

مدیر مالی شهرداری رشت خبر داد: عدم تحقق درآمد شهرداری رشت طی ۵ ماه گذشته / پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری صورت گرفت

مجتبی ماه پسند

مدیر مالی شهرداری رشت: شفاف سازی سیستم مالی شهرداری رشت یکی از گام های جلب اعتماد و اطمینان شهروندی در راستای توسعه شهری است.

مجتبی ماه پسند با تاکید بر عدم تحقق درآمد شهرداری طی ۵ ماه گذشته بیان داشت: با وجود حجم بدهی های گذشته، مسدودی پی در پی حسابهای مالی (که در نوع خود بی نظیر بود) و عدم تحقق کامل منابع درآمدی شهرداری طی بودجه مصوب در ۵ ماه گذشته به لحاظ اهمیت پرداخت حقوق کارکنان ضمن هماهنگی و برنامه ریزی های لازم با مهندس بهارمست سرپرست شهرداری رشت، نسبت به پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری در کلیه سطوح اقدام لازم صورت گرفت.

مدیر مالی شهرداری رشت از پرداخت پاداش درصدی پرسنل تا قبل از موعد اضافه کار خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری های بعمل آمده و چندین جلسه حضور در سازمان مالیاتی کل کشور نسبت به اخذ دستور مساعد از ریاست و معاونین آن سازمان مبنی بر پرداخت مطالبات سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ شهرداریها اقدام و با توجه به تامین نقدینگی لازم نسبت به پرداخت حقوق حقه پرسنل زحمتکش شهرداری برنامه ریزی شد.

ماه پسند در ادامه افزود: تا پایان شهریور ماه، پرداخت بن کارتهای هدیه نیز در مناسبت های خاص در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیر مالی شهرداری رشت با اشاره به رایزنی صورت گرفته با صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم در حوزه مالی شهرداری رشت، تعیین تکلیف مباحث مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری می باشد که با توجه به برگزاری جلسات متعدد و تعامل فی مابین نسبت به تعیین تکلیف بدهی ۴ میلیارد تومانی و متعاقب آن هماهنگی لازم جهت بازنشستگی همکاران واجدالشرایط از ابتدای شهریور ماه صورت خواهد گرفت.

مدیر مالی شهرداری در پایان از زحمات و حمایت های رییس و اعضای شورا، سرپرست شهرداری و صبوری و همراهی کلیه همکاران خود در مجموعه مدیریت شهرداری قدردانی نمود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا