آخرین خبرهااسلایدرعلم و تکنولوژی

صدا و سیما وقت داد، جهرمی افشا نکرد

آذری جهرمی

آذری جهرمی وزیر ارتباطات امشب حدود ۴۵ دقیقه مهمان برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر بود اما این زمان به بیان کارنامه یک سال گذشته وزارت ارتباطات و پاسخ به سوالاتی تکراری گذشت.

مجری برنامه که انتظار داشت جهرمی افشاگری‌های مهمی داشته باشد، جز چند سوال تکراری، پرسش مشخصی برای پیشبرد مصاحبه‌اش نداشت اما وزیر ارتباطات تصمیم گرفت در مورد فرایندهای فسادآور، امضاهای طلایی و چرایی عدم پیشرفت دولت الکترونیکی افشاگری نکند و بگوید که یکشنبه آینده به این منظور به رسانه ملی می‌آید.

وزیر ارتباطات، امشب برای بار چندم اعلام کرد که طرح رجیستری باعث گرانی موبایل نشده است و البته آب پاکی را هم روی دست خریداران ریخت و گفت موبایل به قیمت گذشته برنمی‌گردد چون ارز باید با قیمت حدود ۸ هزار تومان تامین شود. البته او وعده داد که با ترخیص ۷۰۰ هزار موبایل از گمرک، حباب ناشی از کمبود کالا از بین خواهد رفت.

آذری جهرمی تعداد کاربران فعال در پیام‌رسان‌های داخلی را نیز ۱۰ میلیون نفر اعلام کرد و در خصوص چرایی ادامه فعالیت تلگرام طلایی و هاتگرام گفت:

«پس از فیلتر شدن تلگرام تصمیمی که در مرکز ملی فضای مجازی گرفته شد این بود که پوسته‌هایی در داخل وجود داشته باشد چون ۴۵ میلیون کاربر وجود داشت و پیام رسان‌های داخلی ظرفیت ۱۵ میلیون کاربر داشتند. مسئول هماهنگی این حوزه مرکز ملی فضای مجازی است و باید در رابطه با آن تصمیم گیری کند.»

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا