آخرین خبرهااستان ها

طرح توسعه شرکت گونی بافی تالش افتتاح شد

به گزارش تدبیر شرق به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان همزمان با هفته دولت فازهای ۲ و ۳ واحد صنعتی گونی بافی(تولید انواع کیسه پلی پروپیلن) در شهرک صنعتی کشلی شهرستان تالش به بهره برداری رسید.
فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در آیین بهره برداری از این پروژه که در پنجمین روز از هفته دولت انجام شد، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت پروژه های مهم و قابل توجه صنعتی در زیر مجموعه این سازمان افتتاح و راه اندازی شده است.
وی به تنوع محصولات تولیدی مورد افتتاح در ۲۴ واحد جدید در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: فازهای ۲ و ۳ واحد صنعتی گونی بافی که توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی کشلی تالش احداث شده بود، با حضور استاندار گیلان رسما به بهره برداری رسید.
دلق پوش با اشاره به اینکه برای احداث فازهای جدید شرکت گلبافت امیر، در مجموع ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: فازهای جدید، یکصد شغل ایجاد کرده که مجموع شغل ایجاد شده در این واحد صنعتی را به ۱۵۰ نفر افزایش داده است.
وی از پرداخت تسهیلات به سرمایه گذار این واحد سخن گفت و خاطرنشان کرد: برای فاز دوم این پروژه ۱۵ میلیارد ریال و برای فاز سوم نیز ۳۰ میلیارد ریال در اختیار سرمایه گذار گذاشته شده است.
فرهاد دلق پوش، اضافه کرد: همچنین تسهیلات سرمایه در گردش این واحدها ۲۵ میلیارد ریال است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا