آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

فقدان نظارت موثر مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی بر مدیران شهرستانی !/ خوش خدمتی برای آقای وزیر و مدیر کل یا انجام وظیفه؟!

آبفار

به گزارش تدبیر شرق صبح روز دوشنبه ۵ شهریور مراسم بهره‌برداری از طرح جامع آب‌رسانی به ۱۲ روستای شمالی آستانه‌اشرفیه با حضور وزیر نیرو و استاندار گیلان و البته با حضور مدیر آبفار شهرستان لاهیجان برگزار شد!

حضور مدیر امور آب و فاضلاب روستایی لاهیجان در ساعت اداری در مراسم افتتاحیه پروژه‌های شهرستانی دیگر در حالی اتفاق افتاده که یکی از شعارها و اهداف هفته دولت خدمت‌رسانی به مردم است و باید از مدیر تازه‌کار آبفار لاهیجان که محل کار خود را برای حضور در چنین مراسمی ترک کرد پرسید که آیا این اقدام وی در راستای این اهداف و شعارها بوده است!؟

باید از بهارک مهدی پور پرسید حتی اگر این حضور با مرخصی گرفتن و یا خواسته مدیر استان همراه بوده! چه دستاورد و چه چیزی را به دنبال داشت که بر خدمت‌رسانی به مردم و حضور در محل کاری اولویت داشته است؟!

جالب‌توجه آنکه در همین ساعات حضور مدیر آبفار لاهیجان در شهرستانی دیگر، افتتاحیه پروژه‌های هفته دولت در بخش رودبنه لاهیجان با حضور مدیران در حال انجام بود که حتی در لیست پروژه‌های اعلامی پروژه آب‌رسانی ایوان استخر مربوط به اداره آبفار نیز دیده می‌شود!

گفتنی است انتصاب مدیر جدید آبفار شهرستان لاهیجان از همان ابتدا با حواشی همراه بوده است، معارفه مخفیانه هم‌زمان با مراسم تشییع پیکر معاون سیاسی فرماندار شهرستان در سکوت خبری کامل، عدم همسویی او با دولت، مدرک تحصیلی غیر مرتبط، حضور در جلسه خبری غیر مرتبط با دولت(نماینده مجلس) در ساعت اداری ازجمله این حواشی می‌باشند.

نکته مهم در این سوال نهفته است که تا چه حد محبعلی رنج ور بعنوان مدیر عامل شرکت آبفار گیلان بر عملکرد و رفتارهای سازمانی مدیران شهرستانی خود نظارت داشته و تا چه حد مدیریت آنها را در حوزه شهرستانی کارآمد و موثر می داند؟!

 

/گیل و دیلم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا