آخرین خبرهااستان ها

معرفی مدیر مسئول جدید پایگاه خبری خبرآزاد

تدبیرشرق/دکتر بهراد ذاکری صاحب امتیاز پایگاه خبری خبرآزاد طی نامه ای مدیر مسئول جدید سایت خبرآزاد را منصوب کرد، متن کامل نامه به شرح زیر است:

در روزهایی که دانش و آگاهی از وقایع روز و اطلاعات روزآمد ، یکی از مهمترین داشته های مدیریتی است ، خبر آزاد به عنوان رسانه ای مستقل و غیروابسته با تلاش توانمندان و مجربین عرصه ی رسانه متولد شد و علیرغم همه ی ناملایمات و بدخلقی ها سربلند و وارسته رشد کرد.
تلاش خبرآزاد در طول این سالها ، همچون نامش ، خبررسانی آزاد و بدون وابستگی بوده و هست.
از آنجایی که مشغله ی فکری و شغلی بنده در حوزه طبابت و خدمت رسانی من در جایگاه عضو شورای اسلامی شهر رشت مرا از اختصاص زمان مناسب برای مدیریت این رسانه محروم کرده است ، با اتکا بر شعار همیشگی میدان دادن به جوانان توانمند و با انگیزه ، با نظر و مشورت شورای سیاستگزاری خبرآزاد ، آقای سعید ابراهیم خانی ، فعال پرتوان و خوشنام عرصه رسانه را به عنوان مدیرمسئول جدید منصوب می نمایم.
باشد که تزریق نیروی جوانی و جسارت توام با اندیشه ورزی ، انتقاد بی غرض ، تلاش برای گردش آزاد اطلاعات و آگاه سازی افکار عمومی موثر ، همچنان نام و اعتبار این رسانه را در کنار سایر رسانه های توانمند استان ماندگار و جاودان کند.
رشت و گیلان با سابقه ی عظیم و پرطمطراق فرهنگی شایسته ی رشدی بیشتر و بهتر در حوزه ی اطلاع رسانی و سایر حوزه هاست. خبرآزاد در تلاش است بازوی توانمند و موثر رشد و توسعه ی همه جانبه این شهر و این استان باشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا