آخرین خبرهااستان ها

وحدت مهمترین عامل پیروزی است/رسانه ها کمک کنند بین مردم و مسئولین فاصله نیافتد

تدبیرشرق/سید عیسی مهدوی فرماندار تالش دیروز ۳ شهریور ۹۷ در مراسم افتتاحیه پروژه ها در جمع مردم حویق ضمن عرض تبریک بمناسبت هفته ولایت و عید غدیر، مقارنت این اعیاد با هفته دولت را به فال نیک گرفت و گفت : هفته ی دولت تنها برای اعلام خدمات دولت به مردم نیست ، بلکه برای شنیدن مشکلات و کاستی های خدمت رسانی هم هست . لذا با تاکید مقام معظم رهبری و با توجه به کید دشمنان اسلام برای مقابله با نظام، ضروریست که تعامل مردم با دولت و اطلاع از خدمات انجام شده درست صورت بگیرد.

فرماندار اعلام کرد : در بخش حویق ۷۰پروژه با اعتباری بالغ بر ۷میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید که پروژه های شهرداری بطور تجمیعی در سواحل،احداث چاه های عمیق،گاز رسانی و احداث راه کوهستان و پروژه های برق،احداث اسفالت و احداث واحدهای مسکن مددجو بخشی از سرفصل های خدمات انجام شده بخش حویق می باشد.
فرماندار ضمن اشاره به اینکه در بخش گاز رسانی حویق نسبت به دو بخش دیگر شرایط بهتری دارد افزود : دسترسی آسان به ییلاقات و مشکلات ابرسانی از مهمترین خواسته های مردم است که در این مورد با مسئولین استانی در حال رایزنی بوده و اقدامات تکمیلی آن در هفته آینده انجام خواهد شد.

فرماندار با بیان اینکه میزان بارش سه ماهه امسال نسبت به سال گذشته ۴۰درصد کاهش داشته افزود: بدلیل کاهش میزان بارندگی و همچنین نبود مخزن های ذخیره آب در تالش، مشکلات مربوط به آبرسانی در کل شهرستان محسوس بود ، اما خوشبختانه با تدبیر مسئولین موفق به کسب مجوز و حفر ۱۴حلقه چاه در شهرستان و یک چاه فلمن در بخش مرکزی تنها در مدت یک ماه شدیم این در حالیست که در چهار سال گذشته تنها ۴حلقه چاه در شهرستان حفر شده بود و این اقدام جهادی با همکاری مسئولین استانی و تلاش های شبانه روزی مسئولین شهرستانی باعث نجات ۹۰درصد زمین های کشاورزی شد و میزان خسارت به حداقل ممکن رسید

وی افزود:حدود ۷میلیارد تومان در فصل کشاورزی برای مرتفع شدن مشکلات این حوضه در شهرستان تالش دولت هزینه کرده است که این خدمت رسانی اگرچه وظیفه دولتمردان است اما در مدت زمان محدود پروژه ای نادر محسوب میشد ک خوشبختانه با وحدت و همکاری زنجیر وار کشاورزان و مسیولین نتیجه مورد نظر حاصل گشت‌.

مهدوی وحدت را مهمترین عامل پیروزی در امور دانست و خطاب به رسانه ها اظهار داشت:بزرگ کردن نقاط منفی دولت و در ادامه عدم اطلاع رسانی کارهای انجام شده باعث آسیب به مردم و نا امیدی انها می گردد کما اینکه بسیاری از رسانه هایی که در انعکاس مشکلات کشاورزی کوتاهی نکردند اما در انعکاس خدمات انجام شده بعد از ان و اطلاع رسانی به مردم برای کمک به ارامش خاطر انها تلاش چندانی نکردند.

مهدوی ادامه داد:رسانه ها زبان گویای ما هستند ازین رو انتظار داریم تمام واقعیت ها را بنویسند تا بین مردم و مسئولین فاصله نیافتد و حس امید و ارامش در مردم و خدمتگذاری در مسئولین از بین نرود.

فرماندار تالش در انتها اظهار امیدواری کرد که با وجود تمامی مشکلات اقتصادی و تلاش دشمنان در ایجاد خدشه در نظام، میزان اعتبارات نسبت به سال گذشته ۲۵درصد افزایش داشته و این راه توسعه و پیشرفت و سازندگی با وحدت مسئولین و مردم و با رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری با قدرت و صلابت هرچه بیشتر ادامه خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا