آخرین خبرهااستان ها

عیادت استاندار گیلان از بیماران و بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه سرا

استاندار گیلان همزمان با عید سعید قربان با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا از بیماران عیادت کرد و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان از نزدیک در جریان خدمت‌رسانی به بیماران قرار گرفت.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری صبح امروز در حاشیه عیادت از بیماران و بازدید از بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی امام خمینی(ره) صومعه سرا که با همراهی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، فرماندار و برخی دیگر از مسئولان شهرستان صومعه سرا صورت گرفت، با کادر درمانی دیدار و گفت و گو کرد و طی نشستی به بررسی آخرین وضعیت این پروژه پرداخت.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر ضرورت تکمیل بخش اورژانس این بیمارستان، اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی منابع اعتباری لازم تامین شده است و امیدوار هستیم که امسال حداقل یکی از ۴ طبقه را به بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به اینکه ضریب اشغال تخت های بیمارستان صومعه سرا در حال حاضر ۵۰ درصد است، افزود: ظرفیت پذیرش این بیمارستان نسبت به مراجعاتی که وجود دارد بسیار بالاتر است و البته این به معنای بی نیازی از تجهیزات و کادر درمانی بیشتر نیست.

دکتر سالاری خاطرنشان کرد: استفاده نشدن از حداکثر ظرفیت پروژه ها می تواند در آینده موجب بروز نواقص شود از اینرو تجهیز این بیمارستان و تکمیل اورژانس باید به سرعت پیگیری شود.

استاندار گیلان همچنین افزایش تعداد پزشکان متخصص و کادر درمان بیمارستان صومعه سرا را مورد تاکید قرار داد.

وی در ادامه به اجرای طرح نظام ارجاع بصورت پایلوت در شهرستان صومعه سرا اشاره و تصریح کرد: برقراری نظم و انضباط در خانه های بهداشت روستایی و مراکز بهداشتی درمانی که به صورت غالب ارجاع از این مکان ها صورت می گیرد، ضرورت دارد.

دکتر سالاری نسبت به اجرای موفقیت آمیز طرح نظام ارجاع در شهرستان صومعه سرا و تعمیم این طرح به کل کشور ابراز امیدواری کرد .

استاندار گیلان با بیان اینکه مباحث تخصصی و کارشناسی در نشست با دست اندرکاران بهداشت و درمان شهرستان صومعه سرا مورد بحث و بررسی قرار گرفت، گفت: برای انجام حمایت های لازم در بخش درمان و انتقال خون آمادگی کامل داریم.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا