آخرین خبرهاملی

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع): پلاکارد مراسم فیضیه با هدف حاشیه سازی تصویربرداری شد

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) گفت: پلاکاردهایی که با شعارهای خاص در مراسم تجمع طلاب در مدرسه فیضیه به نمایش درآمد، هنگام سخنرانی وجود نداشت و شیطنتی در کار بود که از آن برای حاشیه سازی تصویر برداری شود.

تدبیرشرق/حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به حاشیه‌های به وجود آمده درباره تجمع جمعی از طلاب در روز پنج شنبه گذشته که در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد، اظهار داشت: تجمع یاد شده به صورت کاملاً خود جوش برگزار شد وپس از آن حوزه علمیه ورود کرد که وضعیت تجمع را کنترل کند که موفق به این کار نیز شد.

وی افزود: حوزه در مقابل برخی افرادی که قصد داشتند تجمع را به بیرون از مدرسه فیضیه هدایت کنند، مقاومت کرد و اجازه خروج از مدرسه فیضیه به آن‌ها داده نشد.

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: سالن مدرسه فیضیه مملو از جمعیت بود که از طلاب و روحانیون سخنران جلسه نیز حضورپیدا نکرده بودند لذا با درخواست برخی از دوستان حوزوی بنده برای اینکه شخص دیگری تریبون را در دست نگیرد و جلسه از کنترل خارج نشود چند دقیقه ای سخنرانی کردم تا سخنران جلسه به مراسم برسد.

طیبی فر با اشاره به صحبت‌های مطرح شده مبنی بر اینکه سخنران جلسه توسط وی دعوت شده است،گفت: به هیچ عنوان این گونه نبوده است و بنده این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم.

وی با اشاره به پلاکاردهای مراسم تجمع که سایت‌های خبری روی آن‌ها مانور دادند، تصریح کرد: در همان چند دقیقه ای که بنده برای پر کردن خلأ به دلیل دیر آمدن سخنران صحبت کردم اعلام کردم پلاکاردهای غیر از سخنان رهبری و مضمون سخنان رهبری در شأن جلسه طلاب و روحانیون نیست و با اصرار گفتم آن‌ها را جمع کنید.

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) بیان کرد: با توجه به تاکید بنده، پلاکاردهای غیر سخنان مقام معظم رهبری جمع آوری شد و الباقی پلاکاردها را سخنران هنگام صحبت خواندند.

طیبی فر با عنوان کرد: چنین تابلویی اصلاً هنگام سخنرانی وجود نداشت به نظر می‌رسد یا فردی نفوذی یا شیطنت در کار بود که از یک پلاکارد خاص که بلافاصله جمع شده برای حاشیه سازی تصویر برداری شود.

وی خاطرنشان کرد: با قاطعیت اعلام می‌کنم این نوشته توسط برخی افراد مسئله دار وارد این جلسه شده است به این دلیل که نوشته روی دسته تابلو دقیقاً روبروی دوربین قرار داده شد تا سوژه خبری شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا