آخرین خبرهاملی

نوبخت: تاجری که ارز دولتی می‌گیرد باید جنس را با همان ارز ۴۲۰۰ حساب کند/ امیدواریم نوسانات ارز که مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد را جبران کنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه پاداش‌ها و مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد و فردا (پنج‌شنبه) یارانه این ماه پرداخت می‌شود گفت: امیدواریم نوسانات نرخ ارز که مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد را تا حد مقدور جبران کنیم.

تدبیرشرق/محمد باقر نوبخت در حاشیه جلسه هیئت دولت این هفته در جمع خبرنگاران در ارتباط با بسته اقتصادی مد نظر دولت اظهار کرد: همان طور که بیان شد این جزو تصمیات دولت است که به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کردند. در سفری که من به آذربایجان غربی و شرقی داشتم رئیس جمهوری تماس داشتند و اصرار داشتند این بسته اقتصادی را زودتر تهیه کنیم.

وی ادامه داد: در جلسه ستاد اقتصادی که فردا تشکیل می شود گزارشی از سوی سازمان برنامه و بودجه ارائه خواهد شد و امیدواریم نوسانات ارز که مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد را تا حد مقدور جبران کنیم.

نوبخت عنوان کرد: آنچه امروز به عنوان فضای کسب و کار از آن صحبت می شود باید با مقتضیات تحریم باشد، متاسفانه شاهد برخی رفتارهای غیر حرفه ای تجاری بودیم. تاجر شریفی که ارز ۴۲۰۰ می ‌گیرد انتظار است جنس را با همان ارز ۴۲۰۰ حساب کند. در این شرایط عملکرد محدود برخی افراد نیازمند پیگیری بیشتری داشته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: امیدواریم هرچه زودتر از این شرایط منفی بگذریم.

نوبخت در پایان در ارتباط با پرداختی‌های دولت نیز گفت: آنچه که در خصوص پاداش‌ها گفته بودم، ۱۲۰۰ میلیارد دیگرش به حساب ذی نفع ها واریز شد و همچنین در جلسه گذشته تصریح کردم ۲۲۰۰ میلیارد تومان مطالبات گندم کاران هم پرداخت شد. ۴۰۰۰میلیارد یارانه هم فردا واریز خواهیم کرد که امیدواریم در پرداخت‌ها نظم داشته باشیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا