آخرین خبرهااستان هااسلایدرفوری

با احکام سالاری؛ انتصابات جدید از سوی استانداری گیلان

انتصابات استانداری گیلان

با صدور احکامی از سوی استاندار گیلان سرپرست ادارات کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنگرود و بخشدار رحیم آباد منصوب شدند.

دکتر مصطفی سالاری در احکام جداگانه ای سید جلال سید محمدی را به عنوان سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، محمدرضا محمدی فتیده را به عنوان سرپرست اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، محمد رنجبر نیاول را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنگرود و فرشاد شریفی را به عنوان بخشدار رحیم آباد منصوب کرد.
پیش از این انتصاب سید جلال سیدمحمدی و محمدرضا محمدی فتیده به ترتیب به عنوان معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تالش و لنگرود و محمد رنجبر نیاول به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان لنگرود مشغول خدمت بودند.
همچنی فرشاد شریفی دبیر مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی شاخه گیلان و دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان در سالهای  ۹۴ و ۹۵و ۹۶ است. وی از سال ۸۴ با با پست کارشناسی به استخدام در وزارت نیرو آمد و از جمله مدیران توزیع برق گیلان است. شریفی همچنین مسئول کمیته مراسم وسخنرانی ستادمرکزی انتخابات دکترحسن روحانی سال ۱۳۹۶ استان گیلان را بر عهده داشت و از نیروهای جوان حامی دولت محسوب می شود.
/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا