آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغفرهنگی و هنریفوری

واکنش عجیب سایت هادی نوری به برکناری از اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان+عکس

هادی نوری

به گزارش تدبیرشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طی حکمی از سوی دبیرکل نهاد و ضمن تقدیر از تلاش‌های دکتر هادی نوری در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، پریسا کرمی سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رشت به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان منصوب شد.

پریسا کرمی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد کتابداری و رییس انجمن علمی کتابداری شاخه گیلان است.

وی  در کارنامه خود ریاست به جزء سرپرستی اداره رشت، ریاست اداره فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان را  برعهده داشته است و عضو انجمن متخصصان شاخه گیلان و عضو هیات رئیسه انجمن متخصصان بانوان گیلان نیز می باشد.

گفتنی است هادی نوری و  در تاریخ ۲۳ مرداد سال ۱۳۹۶ به سمت مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شده بود و از آن جا که حکم وی به مدت یک سال اعتبار داشت دبیرکل کتابخانه های کشور از تمدید آن خودداری کرد.

نکته جالب بعد از این تغییر و تحول واکنش سایت  متعلق هادی نوری به آن بود که با تیتر «خروج اعتدال از کتابخانه های عمومی استان گیلان» از آن یاد کرد و تعاریف عجیب و غریبی از مدیریت کوتاه یک ساله وی داشت.

 

گفتنی است بعضی سایت های دوست مدیرکل سابق نیز با عنوان «تئوریسین اعتدال» از وی یاد کردند که در نوع خود جالب توجه است. قاعدتا اگر ایشان تئوریسین یک جریان بودند باید در پشت پرده خود دبیرکل را از مقامش برکنار می کردند و نباید برای یک مقام نه چندان با اهمیت استانی چنین اتفاقی می افتاد! به نظر می رسد جریان تئوریسینی دولت ها در ایران به مرور از درجه اعتبار ساقط می شود. به طوری که از فردی همچون سعید حجاریان در دولت اصلاحات به فردی می رسیم که قدرت ماندگاری خودش در یک پست استانی هم ندارد!

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا