آخرین خبرهااستان هااسلایدرگزارش تصویری

گزارش تصویری مراسم تجلیل روز خبرنگار توسط شورای شهر رشت و شهرداری

امروزه نقش و جایگاه خبرنگاران بر هیچ کس پوشیده نیست و این قشر از جامعه همواره با تحمل سختی های موجود در حرفه خود که گاها برای آنها باعث تهدیدات مختلف نیز میگردد با گامهایی استوار در راستای انجام رسالت خود مستدام میباشند.

تدبیرشرق/خوشبختانه امروز برگزاری یک مراسم کیفی با بکارگیری همه ظرفیت های موجود در شورای شهر و شهرداری نشانگر عدم استقبال مدیران شهری رشت از روند گذشته بود و برگزاری مراسمی در شان اصحاب رسانه عاملی جهت دلگرمی خبرنگاران شهر رشت گردید.

قطعا اصلی ترین دلیل برگزاری کیفی مراسم امروز تجلیل از خبرنگاران دادن ابتکار عمل به واحد روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر و مدیریت رسانه حوزه شهرداری به عنوان دو نهاد متولی مجموعه مدیریت شهری بود و در این بین جعفری نیا و رضا طبع به عنوان مدیران این دو حوزه با تعامل مناسب و دغدغه ای که داشتند با بکارگیری همه توان خود مراسمی با این میزان از کیفیت را رقم زدند.

محل برگزاری، سین منظم، نوع پذیرایی، حضور حداکثری اعضای شورا، سرپرست و مدیران شهرداری و نوع برخورد و تجلیل از جایگاه خبرنگار همه و همه نشانگر شناخت کافی این دو مدیر جوان شورا و شهرداری از فضا و سطح توقع جامعه خبری شهر رشت و اصحاب رسانه داشت که در نهایت نیز با رضایتمندی مدعوین و برگزار کنندگان به اتمام رسید.

یقینا ایجاد دلگرمی برای اصحاب رسانه با اجرای این قبیل برنامه های کیفی باعث ارتقای کیفی سطح عملکرد این قشر خدوم در انجام رسالت حساس آنها خواهد شد.

عکس:ساجده امام دوست

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا