آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشیفوری

تشکیل شورای ورزشی بخش چابکسر

شورای ورزشی چابکسر

در جلسه روز سه شنبه بخشدار چابکسر با سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش چابکسر و رؤسای هیئت های ورزشی چابکسر ، بخشدار چابکسر از تشکیل شورای ورزشی بخش چابکسر خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق، انوشیروان مباشرامینی در این جلسه با اشاره به جایگاه ورزش و اهمیت توجه به آن در جامعه به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی گفت: امروز توجه به ورزش و توسعه آن یکی از راه های مهم ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه و محافظت از جوانان در مقابل ناهنجاری های اجتماعی است.

بخشدار چابکسر ضمن اشاره به پتانسیل بالای بخش چابکسر در حوزه ورزش چه در بُعد ورزش همگانی و چه در بُعد ورزش قهرمانی گفت: توسعه و ایجاد زیر بنای مناسب از نظر تجهیزات و فضای مناسب ورزشی برای ورزشکاران چابکسری از مطالبات به حق بخش چابکسر است که باید از طریق مسئولان در سطح استان و کشور پیگیر این مطالبات باشیم و به همین منظور شورای ورزشی بخش چابکسر را با ریاست بخشدار و با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان بخش، رؤسای هیئت های ورزشی بخش چابکسر، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس شورای اسلامی بخش تشکیل خواهیم داد تا بتوانیم به طور مستمر وضعیت ورزش بخش را بررسی و رصد نماییم.

وی کمبود بودجه و تجهیزات مناسب ورزشی را از مهمترین مشکلات هیئت های ورزشی بخش برشمرد و افزود: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی جامعه نمی توان توقع زیادی در خصوص تخصیص اعتبارات لازم و تجهیزات برای ورزش آن هم در سطح یک بخش از دولت داشته باشیم.

بخشدار چابکسر در ادامه با اشاره به نقش خیرین در بخش های مختلف جامعه از جمله مدرسه سازی، ساخت مسکن، آزادی زندانیان مالی و … گفت: باید سعی کنیم در حوزه ورزش نیز با استفاده از فرهنگ سازی مناسب از پتانسیل خیرین استفاده نماییم و به همین منظور طرحی داریم تحت عنوان صندوق حمایت از ورزش چابکسر تا بتوانیم از طریق این صندوق بخشی از هزینه های ورزشی در سطح بخش را حل نماییم.

مباشرامینی در خصوص نحوه کار این صندوق گفت: این صندوق از هیئت هایی حمایت خواهد کرد که دارای برنامه باشند و به همین منظور همه هیئت ها موظف هستند تا برنامه های خود را برای فصل پاییز آماده و به شورای ورزشی ارائه نمایند.
بخشدار چابکسر در بخش پایانی سخنان خود به اهمیت تجلیل از قهرمانان ورزشی بخش چابکسر اشاره نمود و گفت: با توجه به افتخار آفرینی ورزشکاران چابکسری در سطح استان و کشور و به منظور ایجاد انگیزه بیشتر و تجلیل از این قهرمانان، در اسفند ماه امسال طی یک مراسم باشکوه از افتخار آفرینان چابکسری در سطح استان و کشور تقدیر خواهد شد.

در این جلسه کریمی سرپرست اداره ورزش و جوانان طی سخنانی گزارشی از وضعیت ورزش بخش، هیئت های ورزشی و کمبودها و مشکلات بخش بیان داشت.
همچنین در این جلسه رؤسای هیئت های ورزشی فوتبال، والیبال، اتومبیل رانی و م وتورسواری،ورزشهای بومی و محلی ، جودو، تکواندو، کاراته، کشتی، شطرنج و کوهنوردی بخش چابکسر به بیان دیدگاه ها، مشکلات و خواسته های خود پرداختند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا