استان هااسلایدرفرهنگی و هنری

پیام فرماندار شهرستان رشت به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار/ خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند

روز خبرنگار فرماندار رشت

سید محمد احمدی فرماندار شهرستان رشت به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگاراظهار داشت: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت سیدمحمد احمدی، فرماندار شهرستان رشت با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند. طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

در حقیقت خبرنگاران پیام آوران آگاهی و نام آوران عرصه ارتباط هستند که با قلم ها و قدم های متعهدانه خود حلقه اتصال مردم و مسئولین و ارتباط آفرین نظام و ملت می باشند و در این راستا تلاش دلسوزانه آنان همچون مشعلی جاوید و روشنگر، هماره گرمی بخش مطبوعات و رسانه ها می باشد.

لذا اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید صارمی و تبریک ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، از تلاش بی شائبه و ارزنده تمامی خبرنگاران عزیز که در این سنگر مقدس و حساس، دلسوزانه و متعهدانه با انعکاس اخبار موثق و اطلاع رسانی مناسب به فعالیت مشغولند؛ تقدیر و تشکر می نمایم. از خداوند سبحان بهروزی، کامیابی و موفقیت خبرنگاران ارجمند را در تمامی عرصه های زندگی مسئلت دارم.

سیدمحمدی احمدی

فرماندار شهرستان رشت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا