آخرین خبرهایادداشت

دیگه وقتشه/صاحب مقصودی

صاحب مقصودی

تدبیرشرق/مگر یک مدیر باید چه ویژگی ها و کارنامه و تجاربی داشته باشد که او ندارد، حتی دو دوره تجربه سرپرستی شهرداری را نیز در پرونده دارد، پس دیگر وقتش است عنوان سرپرستی را از جلوی اسمش برداریم.
صحبت از انتصاب شهردار جدید رشت است، از وقتی که مسعود نصرتی در اولین روز مرداد ماه جاری، از شهرداری رشت استعفا داد، شورای این شهر دوباره به علی بهارمست اعتماد کرد تا بطور موقت سرپرستی شهرداری را به عهده او بسپارد تا آنها با فراغی بال، شهردار جدید را انتخاب کنند.
اما مگر می شود به همین راحتی شهردار انتخاب کرد، یکی چپ است، یکی راست است، یکی بومی است و یکی غیربومی، یکی جوان است و جاهل، دیگری مسن هست و باتجربه، یکی با نماینده شام خورد و دستش را در خانه عضو شورا شست و دیگری بلعکس، یکی شهردار بوده، یکی نبوده، یکی پزشک است، یکی شهردارچی هست و یکی ادبیات خوانده و …
همه اینهایی که گفتم در نظر عده ای حسن است و در نگاه عده ای دیگر از شورانشینان عیب. در واقع نمی توان همه را با یک انتخاب، راضی کرد؛ اما آنچه کار را سهل می کند، پذیرفتن شرایط موجود است. اعتماد به شرایط موجود.
مگر قرار نیست هندوانه دربسته ای را بیاورند تا بدان اعتماد کنند و افسار یک کلانهشر را به وی بدهند؟ خب یک هندوانه ای به شرط چاقو پیش رویشان هست، چرا دست دست می کنند این شورانشینان؟
مگر یک مدیر باید چه ویژگی ها و کارنامه و تجاربی داشته باشد که او ندارد، حتی دو دوره تجربه سرپرستی شهرداری را نیز در پرونده دارد، پس دیگر وقتش است عنوان سرپرستی را از جلوی اسمش برداریم. صحبت از علی بهارمست است.
جوان است و جویای نام، سالهاست در شهرداری رشت بوده، نیمی از مناصب را تجربه کرده است از معاونت منطقه دو گرفته تا مدیرعامل سازمان عمران، معاون حمل و نقل و ترافیک، معاون اداری مالی، معاون خدمات شهری، معاون عمران و امور زیربنایی حتی دو دوره در غیاب شهردار، سرپرستی شهرداری رشت را نیز عهده دار بود. تازه فوتبالیست هم هست.
خدا رو شکر نه چپ است که به راستی ها بر بخورد، نه راست است که به چپی ها بر بخورد، جوان و جاهل هم نیست، بیست سال سابقه کار در شهرداری دارد اما پیر هم نیست و انسانی بالغ است. اگر شامی خورده است در خانه همه نماینده ها بوده و اگر ضیلفتی داده است همه اعضای شورا دعوت بوده اند، چرا که رفیق همه است و عزیز همه.
خوشبختانه در آخرین جلسه شورا هم شنیده شد به وی تاکید کردند با پذیرفتن شهرداری خیال همه را راحت کند ما نیز هم به سهم خود به شورانشینان رشت می گوییم؛ دیگر وقتش است علی بهارمست شهردار شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا