آخرین خبرهااستان ها

گیلان را نه به عنوان معبر بلکه به عنوان مقصد گردشگری تعریف کنیم/ضرورت برندسازی محصولات بومی و محلی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداربا بیان اینکه با ساز و کار مناسب گیلان را نه به عنوان معبر بلکه به عنوان مقصد گردشگری تعریف کنیم اظهار داشت : همراهی، همکاری و تعامل مستمر مردم با دولت روند توسعه کشور را بهبود خواهد بخشید .

به گزارش تدبیرشرق علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار صبح امروز در همایش مشارکت اجتماعی، سلامت و نشاط در توسعه گردشگری روستایی که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد با بیان اینکه دولت ها در کنار مردم و با حضور سازمان های مردم نهاد کارآیی خواهند داشت  تصریح کرد : همراهی، همکاری و تعامل مستمر مردم با دولت روند توسعه کشور را بهبود خواهد بخشید .

جمشیدنژاد با اشاره به سیاست‌های دولت و تأکیدات استاندار گیلان مبنی بر توسعه گردشگری برضرورت بهره‌گیری هرچه بیشتر از این فرصت ایجاد شده تأکید کرد و تصریح کرد : تهیه سند توسعه گردشگری ضروری است.

وی  با بیان اینکه باید سطح زندگی روستائیان عزیز با اجرای طرح های گردشگری ارتقاء یابد افزود: شرایطی فراهم گردد تا متقاضیان اجرای طرح‌های گردشگری با سرمایه‌های اندک خود و دریافت تسهیلات امکان ارائه خدمات مناسب به گردشگران را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برضرورت برندسازی محصولات بومی و محلی در روستا ها تأکید کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی روستایی نقش بسزایی در شناخت محصولات تولیدی آن روستا در عرصه‌ ملی و بین‌المللی ایفاء خواهد کرد.

علی اصغر جمشید نژاد با اشاره به استعداد و توانمندی های گیلان در بخش گردشگری ابراز امیدواری کرد : انشاء الله خروجی این نشست ها منتهی به اقدامات موثر در توسعه بخش گردشگری گیلان گردد .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا