استان ها

لغو سخنرانی مدیرمسئول پایگاه خبری با مردم پیش از خطبه‌های نماز جمعه لاهیجان!

درحالی‌که به دعوت ستاد نماز جمعه شهرستان لاهیجان قرار بود در آستانه روز خبرنگار مدیرمسئول پایگاه خبری با مردم سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان باشد این سخنرانی با فشارهای بیرونی لغو شد.

تدبیرشرق/ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار و با دعوت ستاد نماز جمعه لاهیجان قرار بود مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی با مردم سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان لاهیجان باشد که علی‌رغم اطلاع‌رسانی قبلی این سخنرانی بنا بر آنچه که فشارهای سیاسی و … عنوان شده لغو شد.

لغو این سخنرانی در حالی اتفاق افتاده است که در پیامک ارسالی از ستاد برای مدیرمسئول با مردم از ساعت ۱۳:۰۸ تا ۱۳:۱۸ دقیقه برنامه سخنرانی تحت عنوان «رسانه، تعهد و جنگ نرم» تنظیم‌شده بود.

جالب‌توجه آنکه تنها دقایقی قبل از زمان اعلام‌شده به مدیرمسئول «با مردم» که در نماز جمعه حاضرشده بود اعلام شد که این سخنرانی لغو شده است.

گفته می‌شود علاوه بر لغو سخنرانی مدیرمسئول پایگاه خبری «با مردم»، برنامه «خوانش پیام کوتاه روز خبرنگار» توسط مدیرمسئول پایگاه خبری گیل و دیلم دیگر پایگاه خبری نزدیک به ستاد نماز جمعه نیز لغو شده است.

هنوز علت این نوع حرکات برخلاف اصل وحدت و همدلی و این بی‌احترامی‌ها علی‌رغم دعوت قبلی از سوی ستاد نماز جمعه، مشخص نیست.

شایان‌ذکر است پایگاه خبری «با مردم گیلان» با مجوز رسمی از هیات نظارت بر مطبوعات حدود یک سال است که ارتباط بسیار نزدیکی با ستاد نماز جمعه داشته و اخبار این ستاد را نیز به‌صورت اختصاصی تولید و منتشر می‌کند.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا