آخرین خبرهاملی

وزارتخانه‌ها برنامه‌ای برای آینده کشور ندارند | کار با ان‌شاءالله و ماشاءالله جلو نمی‌رود

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ما گزینه‌ای جز مقاومت نداریم و هزینه مقاومت برای ما کمتر از التماس خاضعانه است.

تدبیرشرق/غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قوه مجریه و وزارتخانه‌های دولت تقریبا تعطیل هستند و هیچ برنامه‌ای برای آینده کشور ندارند. انگار مملکت گل و بلبل است و ما کماکان نفت می‌فروشیم و مالیات می‌گیریم.

وی اضافه کرد: ما انتظار داریم وزارتخانه‌ها خودشان را برای بدترین حالت‌ها آماده کنند. من به جز یک بار که سازمان برنامه سه سناریوی خوش‌بینانه، متوسط و بدبینانه ارائه کرد از هیچ وزارتخانه و سازمان دیگری برنامه‌ای برای بدترین حالت ندیدم و این خودش یک نقص بزرگ است.

نماینده مردم رشت در مجلس اضافه کرد: اینکه ما فقط بگوییم مردم باید کمک کنند تا از شرایط بحرانی بیرون بیاییم، برای مردم جای سوال باقی می‌گذارد که پس مسئولین چه می‌کنند. امروز هیچ بانک و وزارتخانه‌ای برنامه ندارد و تصور می‌کنند کار با ان‌شاءالله و ماشاءالله جلو می‌رود اما ترامپ آرمان‌ها، اهداف و خون‌های چهل ساله ما را هدف قرار گرفته لذا نمی‌توانیم با او کنار بیاییم.

جعفرزاده در پایان گفت: ما هیچ گزینه‌ای به جز مقاومت نداریم البته مقاومت برای ما هزینه دارد اما هزینه آن کمتر از التماس خاضعانه است این در شرایطی است که دولت فاقد برنامه است و این ما را دچار مشکل می‌کند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا