آخرین خبرهااستان ها

برای توسعه و پیشرفت کشور، بیش از هر چیزی به وفاق نیازمندیم

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان مهندس جانبازی در جلسه ستاد پشتیبانی کاروان‌های راهیان نور گفت: در آغاز روز های انقلاب اسلامی درست زمانی که باید تمام تلاش صرف ساخت زیربنایی کشور می‌شد، شخصی اول کشور همسایه (عراق) اعلام کرد به ایران حمله خواهد کرد و صبحانه را در پایتخت ناهار را در اهواز و شام را در تهران خواهد خورد.
سرپرست فرمانداری لاهیجان افزود: دشمن با حمله خود جنگ بسیار سختی را به ملت بزرگ ایران تحمیل کرد و ۸ سال به طول انجامید اما دفاع جانانهء غیور مردان و شیر زنان ایران اسلامی منجر شد که حتی یک متر از خاک ایران در دست دشمن نیافتد.
وی گفت: هدف از برگزاری این جلسه اول ارج نهادن به جانفشانی عزیزانی است که از خاک و ناموس ایران اسلامی دفاع کردند و دوم برای یادآوری و گوشزد به خودمان است.
جانبازی عنوان کرد: دلیل عدم پیروزی عراق در جنگ تحمیلی، رهبری داهیانه امام رحمت الله به همراهی مردم بود و همان همدلی اگر امروزه در بین مسئولین و مردم به وجود آید دشمنان در هیچ جنگی مقابل ایران پیروز نخواهد شد.
رئیس ستاد پشتیبانی کاروان‌های راهیان نور در ادامه به ضرورت انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل های آینده افزود: رفتن دانش آموزان و دانشجویان به سرزمین نور باعث می‌شود تا معنی واقعی کلمه شهادت، جنگ، از جان‌گذشتگی، همدلی و … را لمس کنند و تمام تلاشها باید بر این باشد که دستاوردهای دفاع مقدس به نسل‌های بعد انتقال داده شود.
امیر جانبازی در پایان افزود: باید درک کنیم که کشور ما در شرایط خاصی قرار دارد و ما باید در این برهه همدلی و همراهی را سرلوحه قرار دهیم و از افتراق‌ها دوری کنیم زیرا برای توسعه و پیشرفت کشور بیش از هر چیزی به وفاق نیازمندیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا