آخرین خبرهااستان ها

مشاور روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری لنگرود منصوب شد / آیا مشاور پنهان شهردار مستعفی رشت هم راهی تهران خواهد شد؟

طی حکمی از سوی سید مهدی رجایی شهردار لنگرود، سید رحمان موسوی به‌عنوان مشاور روابط عمومی (امور رسانه‌ها و امور بین‌المللی) شهرداری لنگرود منصوب شد.

تدبیرشرق/در حکم سید مهدی رجایی خطاب به سید رحمان موسوی آمده است:

جناب آقای رحمان موسوی سلام‌علیکم

احتراماً، با عنایت به تجربه ، تعهد و حسن سابقه‌ی جنابعالی به‌موجب این حکم از تاریخ صدور به‌عنوان مشاور روابط عمومی (امور رسانه‌ها و امور بین‌المللی) شهرداری لنگرود منصوب می‌گردید . امید است با اتکال به پروردگار منان و با رعایت کامل موازین و مقررات قانونی نسبت به انجام امور محوله کوشا باشید. انشاء ا… خدمات شما موجب رشد و شکوفائی شهر لنگرود و رضایت مردم فهیم شهر را به همراه داشته باشد.

سید رحمان موسوی دانشجوی دکتری روابط بین‌الملل، از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان بوده و مدیرمسئولی خبرگزاری تابناک استان گیلان، مشاور جوان سابق مدیرکل تعاون استان، مشاور اجتماعی فرهنگی شهردار سابق لاهیجان(سعید آگشته) و ریاست هیات هندبال لنگرود در رزومه او دیده می‌شود.

گفتنی است که شنیده‌ها حاکی براین بوده که موسوی ارتباط بسیار نزدیکی با شهردار مستعفی رشت (دکتر نصرتی) داشته و بسیاری از اهالی رسانه وی را مشاور پنهان نصرتی در امور رسانه‌ای شهرداری رشت می‌دانستند که البته هردو این موضوع را نه تائید و نه رد کرده بودند. با توجه به نزدیکی این دو و سمت جدید شهردار مستعفی رشت (معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور) حتی زمزمه‌هایی مبنی بر حضور سید رحمان موسوی، یار دوران سخت نصرتی در سازمان شهرداری‌ها نیز وجود دارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا