استان ها

فرماندار لاهیجان با تسلیت به خانواده های شهدای حادثه ترور امروز تهران آن را محکوم کرد

فرماندار لاهیجان

فرماندار لاهیجان ضمن تسلیت به خانواده های شهدای حادثه ترور امروز، مقام معظم رهبری، دولت و ملت شریف ایران، طی پیامی حرکت تروریستی تهران را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

حادثه تروریستی امروز در ساختمان اداری مجلس و صحن مطهر امام (ره) که با قصد به شهادت رساندن همیهنان عزیزمان صورت گرفت، بار دیگر چهره پلید دشمنان کوردل نظام و ملت شریف ایران را نمایان کرد.

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و عوامل بیگانه آن همواره تلاش می‌کنند با انجام اینگونه تحرکات تروریستی در وحدت بین امت اسلامی خلل وارد کنند که باید بدانند با هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور حرکات کور آنها هیچ گاه به نتیجه نخواهد رسید و دستاورد آن، پیوند و همبستگی بیش از پیش مسلمانان خواهد بود.

حمله تروریست ها به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام (ره) که منجر به زخمی شدن و شهادت تنی چند از هموطنان عزیزمان شد مایه تاثر و تالم گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این حادثه تروریستی به خانواده های شهدا همچنین مقام معظم رهبری، دولت و ملت شریف ایران، امیدوارم با حفظ آرامش و وحدت بیشتر به دشمنان ثابت کنیم که آنها نمی‌توانند خدشه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا